مسابقه عکس و فیلم «دامغان، محرم ۱۴۰۰» برگزار می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: مسابقه عکس و فیلم موبایلی با عنوان «دامغان، محرم ۱۴۰۰» با چهار محور اصلی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین امینیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان گفت: محرم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، هر خانه یک حسینیه، نگاه خلاقانه به آیین‌های عزاداری دامغان، کودکان و نوجوانان در عزاداری‌های محرم، چهار محور موضوعی این مسابقه است.

او ادامه داد: این رویداد فرهنگی به همت انجمن سینمای جوانان دفتر دامغان، کانون بسیج هنرمندان دامغان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

امینیان اضافه کرد: تمامی عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی باید در محدوده جغرافیایی شهرستان دامغان باشد و هر عکاس می‌تواند حداکثر پنج تا هفت عکس به دبیر خانه ارسال کند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی نیز سه دقیقه است.

او با اشاره به اینکه ذکر مشخصات اثر و شرکت کننده الزامی است، تصریح کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به رسم قدرشناسی لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

امینیان اظهار داشت: تمام عکس‌های موبایلی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای با این مضمون در دایره آثار شرکت در این فراخوان قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه، می‌توانند آثار خود را به دبیرخوانه جشنواره، از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۱۹۸۸۲۴۲۶۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: محرم 1400 ، مسابقه عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.