همزمان با روز تاسوعای حسینی (ع) دو مرکز واکسیناسیون در شهرستان گیلانغرب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب گفت : دو مرکز جدید واکسیناسیون با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان باهدف تسریع در روند واکسیناسیون عمومی در محل کانون فرهنگی بسیج و درمانگاه امام سجاد (ع) وابسته به بسیج راه اندازی شده است.

او گفت : با افتتاح این مراکز درحال حاضر ۵ مرکز واکسیناسیون در شهر گیلانغرب فعالیت دارند.

 نوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب گفت: خوشبختانه تا امروز با مشارکت فعال سربازان خط مقدم بهداشت، بهورزان سخت کوش خانه‌های بهداشت، مراقبین سلامت در پایگاه‌های سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ۱۹ هزار و ۱۶۲ نفر در شهرستان گیلانغرب واکسن نوبت اول را دریافت کرده اند که معادل ۴۲ درصد گروه هدف می‌باشد.

او افزود: تاکنون ۶ هزار و ۷۶۴ نفر در شهرستان گیلانغرب نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند .

٧۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی بستری شدند

فرماندار سنقر و کلیایی از بستری ٧۵ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست تا نسبت به رعایت دستورالعمل ها، استفاده از ماسک و شرکت نکردن در تجمعات و مهمانی‌ها توجه جدی داشته باشند.

غلامرضا مرتضوی با قدردانی از هیات‌های مذهبی شهرستان در جهت برپایی مراسم باشکوه عزاداری ایام محرم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از عموم شهروندان و مسئولان هیات‌های مذهبی خواست باتوجه به تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهرستان از بیماران کرونایی، دستورالعمل‌های بهداشتی را به جد رعایت کنند.

او افزود: هم اکنون تمامی تخت‌های بیمارستان که به بیماران کرونایی اختصاص یافته تکمیل و از ظرفیت دیگر بخش‌های بیمارستان استفاده می‌شود.

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: به جهت حجم بالای بیماران کرونایی در شهرستان تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در خدمت رسانی به بیماران به کار گرفته شده است.

او افزود: در بحث تزریق واکسن کرونا همچنان پایگاه‌های واکسیناسیون در سطح شهرستان فعال و تا به امروز بیش از ۴١ درصد جامعه هدف در شهرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.