مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : بنابر اعلام مسئولان استان کرمانشاه پایانه مرزی خسروی «مسدود» است و هیچ تردد زوار در آن صورت نمی‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای شیوع بیماری کرونا رفت و آمد مسافری در پایانه مرزی خسروی صورت نگرفته و دولت عراق اجازه تردد زوار و یا اشخاص را از این مرز صادر نکرده است.

او گفت : گمرکات ایران متقابلاً اجازه تردد به اشخاص و شهروندان عراقی برای ورود به ایران از طریق مرز خسروی را نداده است.

کرمی ادامه داد: بنابر اعلام دولت و ایجاد تعطیلی‌های سراسری، این مرز تعطیل است و مجوزی برای تردد افرادحقیقی صادر نخواهد شد و تنها نیرو‌های کنسولی و مرزبانی در این مرز می‌توانند تردد نمایند.

کرمی درخصوص وضعیت این مرز و میزبانی از زائران اربعین گفت: منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم، اما درحال حاضر هیچ گونه پذیرش زوار و امکان تردد آنان وجود ندارد و ترددی در دو سوی مرز صورت نمی‌گیرد.

نصب نزدیک به ۵۰۰ عدد تابلو علائم ایمنی در محور‌های استان کرمانشاه

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از عملیات جانمایی و نصب ۴۵۶ عدد تابلو‌های جدید اخطاری، انتظامی، مسیرنما و … در محور‌های استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

علی سلیمی با اشاره به اهمیت رسیدگی به تابلو‌ها و علائم ترافیکی موجود در محور‌های مواصلاتی استان گفت: طی بازدید‌های میدانی صورت گرفته به منظور استانداردسازی و ایمنی تردد‌های جاده‌ای توسط کارشناسان اداره ایمنی و حریم راه‌های این اداره کل، عملیات جانمایی و نصب ۴۵۶ عدد تابلو‌های جدید اخطاری، انتظامی، مسیرنما و … از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

او با بیان اینکه رویکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درخصوص نصب علائم ایمنی راه‌ها که زمینه سازی برای ایمنی محور‌های مواصلاتی استان است افزود: ۱۲۰ مترمربع تابلو جدید اطلاعات راه‌ها با اولویت نقاط پرتصادف و گردشگری در محور‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

سلیمی افزود: از ابتدای امسال، تعمیر و نگهداری ۲۳۴ عدد تابلو اخطاری، مسیر نما، انتظامی انجام و ۱۸۴ متر مربع تابلو، بهسازی و رنگ آمیزی شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.