رئیسی: برای نهایی شدن سریع‌تر سند همکاری‌های ایران و روسیه اراده جدی داریم/ پوتین: سرعت تحویل واکسن از ماه سپتامبر افزایش می‌یابد

روسای جمهور ایران و روسیه ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه، درباره مسائل مختلف با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه، توسعه و تحکیم روابط با روسیه را اولویت مهم سیاست خارجی جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: به دنبال رفع موانع در روابط و گشودن دریچه‌های جدید همکاری و مصمم به افزایش حجم تجارت دوجانبه با روسیه هستیم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مصمم هستیم روابط دوستانه و جامع دو کشور به شکلی ارتقا یابد که به الگویی موفق برای مناسبات همسایگی تبدیل شود، افزود: اراده جدی برای نهایی کردن هر چه سریعتر سند جامع همکاری‌های ایران و روسیه داریم.

رئیسی از ابتکار مسکو برای به جریان انداختن فرآیند عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگ‌های تشکر و آن را اقدامی در راستای تحکیم مناسبات بسیار نزدیک فیمابین ارزیابی کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تشکر از همکاری‌های روسیه برای پیشگیری از شیوع کرونا و نیز تلاش برای تولید مشترک واکسن کرونا تصریح کرد: ایران به دلیل شرایط خاص کنونی درخواست دریافت محموله‌های بیشتری از واکسن کرونا را دارد.

حجت الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که به معاهدات بین‌المللی از جمله NPT پایبند است، در استیفای حقوق ملت خود در زمینه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و برخورداری آن‌ها از منافع و دستاورد‌های این فناوری در همه عرصه‌های صلح آمیز، جدیت دارد.

رئیس جمهور گفت: آمریکا قصد دارد با بازی‌های سیاسی و رسانه‌ای به جای نشستن در جایگاه مجرم، در مقام مدعی بایستد و در عوض پاسخگویی به خاطر نقض عهد‌ها و اقدام‌های ظالمانه و غیرقانونی، ایران را در موضع پاسخگویی قرار دهد.

حجت الاسلام رئیسی در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به تحولات افغانستان خاطرنشان کرد: برقراری امنیت، صلح و آرامش در افغانستان همواره مورد تاکید جمهوری اسلامی بوده و معتقدیم تمام گروه‌های فعال افغانی باید برای استقرار هر چه سریع‌تر ثبات در این کسور با یکدیگر همکاری کرده و خروج آمریکا را به نقطه عطفی برای صلح و ثبات پایدار در افغانستان تبدیل کنند.

رئیسی با اظهار آمادگی برای هرگونه همکاری در راستای برقراری صلح و آرامش در افغانستان گفت: تجربه موفق همکاری ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم تکفیری در سوریه، دریچه‌های جدیدی برای افزایش تعامل تهران و مسکو پیش روی دو طرف گشوده است.

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تاکید بر اینکه توسعه روابط با ایران از اهمیت زیادی برای کشورش برخوردار است، اظهار کرد: سخنان رهبر عالی ایران که فرمودند سطح بالای اعتماد متقابل و ظرفیت بالای اقتصادی در دو کشور می‌تواند منجر به رسیدن به نتایج ملموس در عرصه‌های دوجانبه شود، به خوبی در یاد بنده نقش بسته است.

رئیس جمهور روسیه افزود: از طریق رئیس دومای روسیه که در حاشیه مراسم تحلیف با جنابعالی دیدار کرده بود از پیشنهاد انعقاد قرارداد جامع همکاری دوجانبه مطلع شدم و از این ابتکار مثبت استقبال و حمایت میکنم.

پوتین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در جریان بودن فرآیند تحویل واکسن کرونا به ایران تصریح کرد: آهنگ تحویل واکسن کرونا به ایران از سپتامبر سرعت بیشتری خواهد گرفت.

رئیس جمهور روسیه همچنین با اشاره به گفت‌وگو‌های وین تصریح کرد: برجام نمی‌تواند گروگان مشکلاتی شود که مربوط به توافق هسته‌ای نیست.

در پایان دو رئیس جمهور ابراز امیدواری کردند تا در حاشیه اجلاس شانگهای در شهر دوشنبه تاجیکستان ملاقات و گفت‌وگو‌های مفصل‌تری درباره موضوعات مورد علاقه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
ارباب پوتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
الانه دیگه همه تفاوت شوروی و روسیه را می دونند
همه می دونند رابطه دوستانه با همسایه ها چقدر برای هر کشوری مهمه
همه می دونند دشمن دشمن من دوست منه
همه می دونند از انزوای ایران فقط دشمنهاش نفع می برن
همه می دونند هرکشوری برای منافع خودش قدم بر میداره
همه می دونند...
پس اینهایی که نظرهای مخالف میدن از ندونستن نیست، اونها پول میگیرن که دروغ بنویسن و نگذارند ایران قوی و مردمش شاد باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
زیربار گرانی کمرمون شکست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
من به عنوان یک جوان سئوالی دارم : علت اینکه در چین با 1/400/000/000جمعیت ودر روسیه با 300/000/000جمعیت مردم قانعتر و آرامتر وکم توقعتر و فعالتر از مردم در امریکا با 230/000/000جمعیت هستند چیست ؟!؟چرا امریکا شب وروز در حال دعوا وکش مکش است مگر ملتش گرسنه یا بدبخت هستند ؟!ملت ما کدام مسیر را می رود ؟آیا مردم زیاده خواه وزیاده طلب وحریص هستند یا مثل مردم چین وروسیه قانع ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
علتش اینه که تلویزیون زیاد می بینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
هیچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
الحمد لله : حالا که افغانستان از شر امریکا وغرب خلاص شد واعلام کرد در کنار مجاهدان وفاطمیون وایران وعراق وسوریه وحزب الله وانصار الله یمن وحزب الله لبنان قرار گرفته وبه محور مقاومت پیوسته این خود جای شکر دارد که کشور های اسلامی بزودی بساط اسراییل را در هم خواهند پیچید ونوکران امریکا بشدت عصبی وناامید شده اند وگرفتار چکنم چکنم !!چون هر روز راه دزدی وغارت آنهاتنگتر می شود !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آیت الله دکتر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
از کسانیکه در مسائل تسلیحاتی مطالعه دارند بپرسید شوروی وقتی تسلیحات به همپیمانانش میفروخت با کیفیت دستکاری شده و پایینترآورده شده به آنها میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
بعلاوه مخوف‌ترین سلاحها و بزرگترین ارتش دنیا متعلق به شوروی بود ولی نتوانست جلوی فروپاشی شوروی را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
روسیه کشوری هست که S300 به ما نمیداد التماس میکرد به عربستان S400بده کشوری که یک قطعنامه ضد ایران را وتو نکرد
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۰۹:۴۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
همکاری ،تجارت و ترانزیت و سرمایه گذاری بین ایران و روسیه میبایست واقعی و عاقلانه باشد و فقط در حد رد و بدل شدن کلام نماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
بعضی ها مغزشون تو گذشته گیر کرده وهنگ کرده ویه چرت وپرت هایی را شنیدند واون را مبنای تفکر واظهار نظرشون قرار میدن وانگار دارند میگن :ما به دین پدرامون هستیم همینها را در عالم سیاست می گویند هرج ومرج طلب ولمپن وآنارشیست !!افرادی که احساس مسئولیت در برابر جامعه نمی کنند وفقط براشون منافع شخصی مهمه همین ها هستند که تو خیابون اشغال می ریزند واز هر چراغی عبور می کنند ومنتظر بلوا هستند در قران کریم از اینها به عنوان افرادی یاد شده که :به دین پدرانشون هستند وقدرت تفکر وتعقل واندیشه ندارند واکثر اینها تازه شهر نشین هستند وآدم های اصیل یک شهر نیستند وطبق آمار پلیس 90%خرابکاریهای شهر های بزرگ بخصوص در مواقع بحران کار افراد تازه شهر نشینه که در برابر جامعه احساس تعلق خاطر ندارند ودین وایمون درستی هم ندارند !!!!وقتی اینها راجع به سیاست اظهار نظر می کنند خوراک امریکا واسرایلند چون لپی حرف می زنند وراحت به کشور ها افترا می زنند واونها را از گردونه همکاری خارج می کنند اونوقت علی می مونه وحوضش !!!بعد هم نق می زنند چرا نوکر امریکا نمی شید تو نوکری پول خوبیه !!!!و......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اگر آلزایمر نداشته باشی چندان از این موضوع نگذشته کهS300 را به ایران نمیداد ولی به عربستان التماس میکرد S400 بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
متوهم فراموشکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
بایدن پدر آلزایمره !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
من چی میگم تو چی میگی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
تو یه مقدار به مغزت فشار بیار . گذشته عبرت آینده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
روابط دو کشور همسایه دریایی باید افزایش یابد و رونق صادرات و واردات بین ایران و روسیه در شمال و جنوب دریای خزر کمک به هر دو کشور و همسایه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
روسیه خودش تحریم غرب است و با این حال محتاطانه و ترسو است و منفعت کشورش را میبیند و ما هم منفعت کشور عزیزمان را باید ببینیم.
این کلام که برجام نمی‌تواند گروگان مشکلاتی شود که مربوط به توافق هسته ای نیست اشتباه است توافق برای نابودی و کاهش ذخایر و غنی سازی بر سر رفع همه تحریمها بود و نه بخشی از آنها!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سیاست حکم می کنه در جهان پر از امریکا واسراییل وغرب وحشی ما چند تا دوست ورفیق داشته باشیم وگرنه این بچه های نادون که من میبینم اظهار نظر شکمی ولپی ممکنند جون میدن واس اینکه بیان تو میدون قزوین !با چشم خودشون ببیند قزوین چه جاییه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
کفتار و شغال و گرگ دوست و رفیق نمیشه...
کلام امام خمینی را فراموش نکنید، آمریکا و شوروی دولبه یک قیچی هستند که بظاهر برعکس هم حرکت میکنند ولی باهم میبرند
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۹:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
روسیه کشور بزرگ و مهمی است و رابط ایران و روسیه و تجارت و ترانزیت دریایی باید در دریای کاسپین و یا دریای مازندران افزایش یابد و کشتی سازی های بزرگ و بنادر بزرگی هم در سواحل شمالی کشورمان میبایست ساخته شود جهان امروز جهان تجارت و ترانزیت و جهان داد و ستد و سیاستهای درست و اصولی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
تاریخ روابط تاریخی ایران و روسیه جز ضرر ایران و غارت ایران نتیجه ای نداشته و ندارد.جناب رییسی مسیر غلطی داری میری.چین و روسیه دو کشور بدنام و غارتگر هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اونوقت آمریکا و انگلیس خوبن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
روسها از امریکاییا بدترن.همیشه به وقتش پشت مارو خالی کردن.نمونه ش همین واکسن اسپوتنیک.نویت اول دادن ولی نوبت دوم ندادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
پس چطور لین همه آدم دوز دوم را زدند؟!
بازم بقول شما روسیه دوز اول را داد، آمریکا همونم نداد، نه به ما نه به همپیمان هاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
حالا اگر خیابانی بود میگفت: ولاد همون میلاد ه . میر هم میشه سید . پوتین هم همون کفش ه . ولادمیر پوتین میشه سید میلاد کفاشیان خودمون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سیدگول حرفهای این پدرسوخته را نخور این از انگلیس هم مکارتره این پدرسوخته دستور داده به ما واکسن ندن ولی به کشورهای عربی چنده میلیونی واکسن فرستاده بخدا روسها دوست ندارن ما با دنیا رابطه داشته باشیم روسها فقط دنبال تاراج اموال ایران هستنداینو تاریخ میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
روسیه به چه روزی افتادیم روسیه چیه که کله پاچش چی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آمریکا یک قدرت سردرگم در منطقه با مشاورانی سطح ۲ مثل عربستان و اسراییل هست و میخواهد آرزویی را که با داعش به آن دست پیدا نکرد اینبار با طالبان امتحان کند. نتیجه این اتاق فکر احمقانه نزدیک شدن بیش از پیش چین و روسیه به ایران به عنوان شریک قابل اعتماد در منطقه هست. روسیه تجربه خوبی از همکاری با ایران در مهار داعش دارد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۴۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سریع تر به برجام برسید قبل از این که مردم به شما برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
تکلیف برجام را مجلس روشن کرد ودیگه دست دولت نیست
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته اهل تبریز
۰۱:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
قربان دل مهربان و روحیه باتلاش ات بشوم سید اولاد پیامبر . آقای رئیسی به خدا انتخاب شما عزیز نور امیدی شد در روزگار تاریک اقتصادی و معیشتی و مهمتر از آن روزگار بازیچه شدن عزت و غرور ملی مان توسط بعضی مسئولین چسبیده به میز . خدا انشااله تن و جسم تان را از بلایای انس و جن بدور دارد انشااله . همیشه از روز انتخابتان در سر نماز دعایت می کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
فقط دوستان سیاست مدار این تو نظرشون باشه که همه کشور های دنیا برا منافع خودشون کار میکنن از روسیه که همسایمون هست تا امریکا که دشمنمون هیچ کدومشون برا ما دردی دوا نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
بله درسته، هر کشوری فقط بفکر منافع ملت خودشه ولی نمیدونم چرا ایران بفکر دیگر کشورهاست البته با هزینه مردم ایران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مثل اینکه این قصه سره دراز داره
روحانی جنوب رو به چین واگذار کرد
رئیسی شمال رو میخواد به روسیه واگذار کنه
خدا میدونه چی به سره این کشور داره میاد
فقط آه و صد آه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آیت الله رئیسی چرا درست نمینویسید خبرنگاران جوان بیشتر دقت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
گزارش یک مستعمره با ارباب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی شما الان ۲ هفتست که رئیس جمهورشدی دوهفته قبل دلار ۲۵.۲۰۰ بود امروز دلار ۲۶.۸۹۹ تومان یعنی تو همین دوهفته دلار ۱۷۰۰ تومان بالا رفته اینقدر حرف نزن مردم احمق نیستن دروغ رو ازحقیقت تشخیص میدن قیمتهای افسارگسیخته کالاها بیداد میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اون موقع که یک شبه قیمت دلار 10برابر شد کجا بودی؟!
الان هر هزارتومن که تکون میخوره می خوای بیای خبر بدی که چی؟!
این دلار تا 40 تومنم رفته بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
تجربه افغانستان نشان داد که لازمه عملی شدن روابط اقتصادی با کشورهای توسعه یافته دنیا, نبود فساد در حاکمیت یک کشور و ایجاد رقابت آزاد و شفاف در آن کشور هست وگرنه این سندهای همکاری کاغذی بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
نمیدونم چی بگم واقعا باید گفت که نباید با تناب پوسیده ی این روسها در چاه افتاد یا نه اصن من نباید بگم تاریخ قبلا گفته روسها همیشه سودای استعمار ایران رو داشتن تو این ۸ سال به این ارزوشون میرسن کشور میوفته دست روسها که البته این خوبه ما میریم اونجا اونا میان قوانین عوض میشن رسما میشیم روس خوبه ب نظرم ایران هم کلا برچیده میشه میشیم جزو روسیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
دکتر خوب سراغ دارم می خوای ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اگه واکسن میخواست بده که داده بود
همش وعده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
تا در مقابل واکسن امتیازی نگیره نمیده واکسنی که از کشور های دیگه امده بیشتر از این به اصطلاح دوست وهمسایه هست دیگه نامردتر خود روسیه امریکاست و از امریکا دوباره روسیه
Germany
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شما در یک انتخابات ناسالم و مهندسی شده پیروز شدی حالا به این زودی میخواید چیکار کنید
Germany
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
سند همکاری چی ؟ هیچ کسی حق نداره هیچ سندی رو بدون تشریح کامل برای مردم امضا کنه به خصوص با روس‌ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
اولین و آخرین دشمن ما روسیه است.روابط با روسیه رو قطع کنید.جلوی ضرر از هر جا گرفته بشه منفعته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اولین وآخرین دشمن ما حماقت ونفهمی امثال تو است !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ناشناس۰۹:۳۶ همین طرز نوشتن نشانه حماقت و جهل و نفهمی و نوکری بیگانگان است.
شما ابلهان فکر میکنید مخالفت با شوروی یعنی موافقت با آمریکا؟
پس جایگاه ایران مستقل کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
پدر جان شوروی کجای جهانه !!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
پوتین ساده ترازمسئولان ما پیدانکردی؟ پوتین جان درایران خط تولید اسپوتینیک راه اندازی کردی ولی نه برای ایران برای امارات ترکیه وقطر وپاکستان متاسفانه هرچی بگوییم ازین مسئولان گوششان را گرفتن فقط شمارا ناجی میدانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
امریکا خوبه که سگ را رو صندلی بشونه وتو را رو زمین در برابر آقا سگه !!!
Iran (Islamic Republic of)
حسین محمدی
۲۳:۳۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
همواره تاریخ نشان داده که روسها بد عهد و همیشه پشت ایران و خالی کردن ، نمیدونم چرا هنوز با این کشور دادوستد میکنیم، اون هم درخواست واکسنی که جون میلیونها آدم در میونه.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
غلط کردی مورخ قلابی !!معلومه کتاب درسیتو را هم ناپلوئو نی خوندی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
خودت غلط کردی، مرتجع کمونیستی!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
آفرین
زنگ زد هم به چین هم به روسیه و درخواست واکسن زد
مثل بعضی ها نکرد که کلا این دو سال از پاستور بیرون نرفتن که هیچ دریغ یه تک زنگ برا واکسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
دولت ما گدا پروری میکنه !!!
دولت امریکا رک وپوسکنده به امریکاییها گفته :درامدتون را یا باید برای غذا بدین یا دارو !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
خجالت بکشید همین افراد از ممنوعیت واکسن خارجی حمایت کردند شماها قاتلین مردم هستید باید محاکمه شوید تاریخ مینویسد رئیسی وامثال رئیسی چه حیانتهایی به مردم نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
دیگه چه امتیازهایی ازایران میخواهید به روس وچین بدهید!!؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۵۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
اعتماد به روسیه اشتباه بود و هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
این هم یک جمله از مادر عروس بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شما که خودت عروس شوروی هستی پس مبارکت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شوروی چیه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
یعنی تا یک ماه دیگه مشکل تولید واکسن برکت نمیخواد حل بشه تازه از ماه دیگه میخواید از روسیه واکسن وارد کنید عجب بعد میگید مردم چرا شایعات رو باور میکنن خوب همین حرفها باعث ایجاد شایعات میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
هم ولایتی !! : بهترین واکسن رعایت کردن وصبر وبرد باریه نه جلز و ولز کردن !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
پاسخ به ۹و۴۴اگه خودت و یا یکی از عزیزانت به کرونا مبتلا بشن باز هم صبر میکنی چیزی که دوا داره دعوا نداره برادر همه دنیا واکسن زدن جز ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
محصول حمایت چین و روسیه چیزی جز کوبا و کره شمالی و ونزوئلا نیست.چین و روسیه ۵ بار بر علیه ما قطعنامه تصویب کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
گیوه ! : بابای تو هم تو آبادی صد بار تو سرت زد تا تو نابغه شدی تا غیب بگی
Iran (Islamic Republic of)
آقای پوتین چراتابحال واکسن راسریعترتحویل ندادی؟!واقعا!
۲۲:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
آقای پوتین چراواکسن راسریعتر تحویل ندادی؟!دراین مدت ۱۵۰سال محبتهای روسیه تزاری وکمونیستی وحضرت عالی کاملا برای ماایرانیاثابت شده!دست شمادردنکندشماشرمرسانیدخیرتان پیشکش خودتان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
برو بچه درستو بخون ! 150 سال پیش پدر بزرگ تو تو روستا بدنیا نیومده بود !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
فکرکنم تو بچه شهری عمر حضرت نوح داری!
۱۵۰ سال پیش روسیه حرم امام رضا را با توپ ویران کرد حتماً یادته جناب بابا بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
اونجا بودی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
ول کنید روسیه رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
روسیه از پشت خنجر میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا"به کجا می زنه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
خودت میدونی به کجات میزنه نفهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
پوتین تو هم زدی زیر قولت واکسن ندادی ب ایران ک ...کمترین واکسن روسیه داد درحالیکه ما خیلی رو قول ایشون حساب کردیم متاسفیم پوتین متاسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
ببخشید از امریکا یاد گرفتم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
اراده جدیت رو روی قیمت ارز بگذار
دو هفته نشده سکه 10500 تحویلی شما الان 12000
دلار 24000 الان 27500
پراید 120 الان 150
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
مگه تو روستای شما خوراکشون سکه وارزه ؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
این کیه، چرت وپرت میگه به نظرها!؟! حتما ازطالبانه!؟! یاروسیه! ؟! یا دمخوار آخوندهاست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شما بچه شهریای پر ادعا خوراکتون چیه؟
بدبخت اگه محصولات روستا نباشه که همتون یک هفته نشده مردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
روستای ما خوراکش سکه و ارز نیست ولی یادمون نرفته دم انتخابات سر قیمت دلار و بورس چه جلز ولزی میکردید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
شمال ایران بدید روسیه جنوب بدید دست چین اینطوری دعواشون هم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
دقیقا"کجایی ؟!؟!
آخرین اخبار