رئیس جمعیت هلال احمر یزد گفت: خیّر یزدی، یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش۲۶۰ میلیون ریال را به بانک امانات تجهیزات پزشکی این نهاد اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وهاب نخل بند یزدی، رئیس جمعیت هلال احمر یزد، گفت: با توجه به این که ماه محرم فرصتی برای انجام کار‌های خیر و رسیدگی به امور محرومان است باید در تلاش باشیم با اجرای طرح‌هایی از این فرصت‌های مناسب استفاده کرده و برای رسیدگی به امور محرومان جامعه نیز گام‌های اساسی برداریم.

نخل بند افزود: با توجه به پویش «نفس هدیه کنیم» همزمان با ماه محرم، داوطلب نیکوکار یزدی یک دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز بیماران بی بضاعت را به ارزش بالغ بر ۲۶۰ میلیون ریال به بانک امانات هلال احمر یزد اهدا کرد.

او با اشاره به اینکه بانک امانات تجهیزات پزشکی برای تحقق اهداف بشر دوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است، گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند تجهیزاتی، چون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، مانومتر، دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن را به بانک امانات هلال احمر در یزد واقع درخیابان آیت الله کاشانی، جمعیت هلال احمر شهرستان یزد تحویل دهند.

نخل بند ادامه داد: اقلام پس از جذب، تفکیک و بر اساس نوع وسیله کد گذاری و در بانک امانات پزشکی نگهداری و دراختیار مددجویان نیازمند به صورت امانی قرار میگیرد.

او افزود: از آنجا که یکی از اهداف جمعیت هلال احمر، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها است و با توجه به شرایط خاص کرونایی و نیاز هموطنان به دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن در جمعیت هلال احمر شهرستان یزد هفت دستگاه اکسیژن ساز و ۱۰ دستگاه کپسول اکسیژن ۱۰ و ۲۰ کیلویی به همراه مانومتر و تعدادی تخت، واکر، تشک مواج، ویلچر به مددجویان بنا به درخواست امانت داده می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار