استاندار آذربایجان شرقی گفت: متاسفانه روند شیوع کرونا در استان روز به روز در حال افزایش است و بستری‌های بیمارستانی نسبت به دو هفته گذشته دو برابر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی روز چهارشنبه در بازدید از بخش‌های بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تبریز، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی، از مردم استان خواست تا بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اوافزود: متاسفانه روند شیوع بیماری در استان روز به روز در حال افزایش است و بستری‌های بیمارستانی نسبت به دو هفته گذشته دو برابر شده است.

او ادامه داد: در سایه تلاش کادر درمان و پزشکی و با توجه به مراقبت‌های ویژه‌ای که انجام می‌شود آمار فوتی‌ها در حال کاهش است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بیمارستان‌های استان تقریبا با تمام ظرفیت بیماران را پذیرش می‌کنند.

پورمحمدی با بیان اینکه هدف از این بازدید قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان است، گفت: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

او با تاکید بر اینکه تنها راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است، افزود: ظرفیت بیمارستان‌ها محدود است و اگر این روند ادامه پیدا کند با تکمیل ظرفیت بیمارستان ها، با مشکل مواجه خواهیم شد.

اواضافه کرد: درخواست ما از مردم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از تجمع‌های غیرضروری و رعایت فاصله اجتماعی است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: روند واکسیناسیون نیز در استان به خوبی پیش می‌رود و بیش از ۳۰ درصد جمعیت استان واکسینه پورمحمدی تاکید کرد: تلاش می‌شود تا روند واکسیناسیون در استان تسریع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار