شرکت سایگوس با چالش جدیدی مواجه شده است و مدیر عامل آن باید برای پاسخ به اتهام کلاهبرداری از ۳۰۰ سرمایه گذار در دادگاه حاضر شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از androidauthority، در حال حاضر تعداد پرونده‌های قضایی شرکت سایگوس نسبت به گوشی‌های هوشمند عرضه شده آن بیشتر است، در همین زمینه در جدیدترین مورد نیز دفتر دادستانی ایالات متحده در یوتا، مدیر عامل سایگوس، چاد لئون سایرز را به کلاهبرداری در اوراق بهادار متهم کرده است.

گوشی های هوشمند سایگوس

پرونده‌ قضایی جدید شرکت سایگوس

به گفته دکتر TL، در این شکایت ادعا شده است که سایرز از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ حدود ۳۰۰ نفر را برای سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری در Saygus فریب داده است، گفته می‌شود که او از این وجوه برای پرداخت هزینه‌های شخصی و پرداخت بدهی سرمایه گذاران قدیمی استفاده کرده است و جلسه دادگاه وی در تاریخ ۳۰ آگوست آغاز می‌شود.

سایگوس در سال ۲۰۱۵، تلفن هوشمندی را برای کاربران ساخت که انتظار می‌رفت گلکسی نوت‌های آن زمان را با چالش اساسی مواجه کند، اما پس از تأخیر‌های متعدد و تولید مجدد در سال ۲۰۱۷، Saygus V۲ از چرخه گوشی‌های هوشمند ناپدید شد، البته سایگوس V۲ اولین گوشی نبود که این شرکت موفق به تحویل آن به کاربران نشد.

شرکت سایگوس

در سال ۲۰۰۹، سایگوس قصد داشت سومین گوشی اندرویدی Verizon را به نام VPhone عرضه کند. سابقه ناموفق این شرکت در تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند به بازار، نشان می‌دهد که افراد میلیون‌ها دلار برای محصولاتی سرمایه گذاری کرده اند که هیچ گاه به دست کاربران نرسیده است.

گوشی هوشمند


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار