پرواز ‌نجف به مقصد سمنان در فرودگاه شهدا بر زمین نشست

نخستین پرواز بین‌المللی به مقصد سمنان که صبح امروز از فرودگاه نجف اشرف برخاسته بود؛ بر زمین نشست.

فرودگاه سمنان یکی از ۲۳ فرودگاه کشور است که با اخذ مجوزهای لازم، پرواز مستقیم به عتبات عالیات از در آن برقرار شد.

نخستین پرواز از فرودگاه سمنان به نجف اشرف روز دهم شهریورماه و پرواز دوم نیز به این مقصد سه روز بعد در سیزدهم شهریور امسال انجام شد و امروز نیز نخستین پرواز از مبدأ نجف اشرف در فرودگاه شهدای سمنان بر زمین نشست.

حسین شجاعی رئیس فرودگاه سمنان با بیان اینکه در مجموع امسال دو پرواز رفت و برگشت بین فرودگاه‌های شهدای سمنان و نجف اشرف ویژه اربعین برنامه‌ریزی شد گفت: دومین و آخرین پرواز اربعین به مقصد فرودگاه سمنان قرار است روز یکشنبه نوزدهم شهریورماه از مبدأ نجف اشرف انجام شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استمرار فعالیت فرودگاه سمنان افزود: پیگیری‌های لازم برای استمرار پرواز عتبات عالیات از فرودگاه شهدای سمنان درحال انجام است و امیدواریم این پروازها با استقبال مردم استمرار داشته باشد.

رئیس فرودگاه سمنان همچنین با اشاره به ظرفیت فرودگاه سمنان برای برقراری پروازهای داخلی عنوان کرد: پرواز به مشهد مقدس و بالعکس در سال‌های پیش از کرونا در فرودگاه سمنان برقرار بود که با شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی این پروازها تعطیل شد؛ اما امروز ظرفیت برقراری مجدد پروازهای داخلی حداقل به مقصد مشهد مقدس و بالعکس در فرودگاه سمنان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.