شهبازی با توجه به برگزاری مراسم‌های عزاداری در آرامستان‌های شهرستان هلیلان گفت:می‌طلبد مجموعه شهرداری و دهیاری‌ها در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، جلسه ستاد کرونای شهرستان هلیلان باحضور فرماندار و مدیران ادارات برگزار شد.

سعید شهبازی فرماندار هلیلان گفت: امکانات و تجهیزات موجود در تمامی ادارات دولتی و بخش خصوصی شهرستان هلیلان شناسایی، جمع‌آوری و سپس در اختیار شبکه بهداشت شهرستان قرار داده شود.

او همچنین بر تقویت سازوکار‌های نظارتی در تمامی نقاط شهرستان تاکید کرد و گفت: در جلسه بعدی کرونا شهرستان هر یک از مدیران و دستگاه‌های ناظر بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید در خصوص اقدامات انجام شده، گزارش دهند.

فرماندار شهرستان هلیلان در ادمه افزود:ضمن تشکر و خسته نباشید خدمت رئیس هیات‌های مذهبی شهرستان و همه عوامل برگزای مراسم محرم، از آن‌ها خواست در برگزاری آیین‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی شیوه نامه های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند و مراسم را در فضای باز با حفظ فاصله اجتماعی برگزار کنند.

شهبازی در پایان عنوان کرد:از عزاداران حسینی درخواست داریم بصورت گروهی و تجمعی عزاداری نکنند و در آرامستان‌های سطح شهرستان تجمع نیابند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.