باشگاه پرسپولیس برای تکمیل بازیکنان خود برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال خیلی زود فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیسی‌ها با توجه به شکایت کالدرون و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند تا با نفرات کامل در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیست و یکم شرکت کنند.

سرخ‌ها خیلی زود وارد فعالیت های نقل و انتقالات شدند و با وجود تلاش‌ مدیران باشگاه، احمد نوراللهی به طور رسمی از پرسپولیس جدا و راهی لیگ امارات شد.

اسدی که در بین گزینه های باشگاه پرسپولیس قرار دارد ، به جز پست هافبک دفاعی سابقه بازی در دفاع میانی را هم دارد.

در لیگ بیستم سعید حسین‌پور، بازیکن جوان پرسپولیس که سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را دارد به صورت قرضی راهی ماشین‌سازی شده بود. این احتمال وجود دارد  او به عنوان ذخیره کامیابی نیا و سرلک در لیست پرسپولیس قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
فساد فساد فسادپولیس. قهرمانی آسیا حسرت ۵۴ ساله لنگیا.
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۴:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
حالا برو دوغتو بخور و به ستاره های قلابی چهارجانبه امجدیه بناز
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا / قهرمان فیک ایران
۱۵:۱۹ ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
قهرمانی تو امجدیه افتخار بسیار بزرگی بود که لنگیا عرضه و لیاقت کسب اون را نداشتند. حالا میگن چارجانبه بوده. به قول قدیمیا طرف دستش به گوشت نمی رسید می گفت پیف بو میده. حالا یه لنگی هست که برگزاری را با «ذ» و لذت را با «ز» می نویسه و خیلی هم وقتش ارزشمنده میاد ده تا پرانتز میزاره. :))))))))))))))(((((((((((((
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
علتش داشتن پول زیاد می باشد ..نیازی به تحلیل و بررسی ندارد،،والله ماکه با بازیکنای خودمون هم تمدید نمی کنیم تا پنجره باز میشه یه نسیمی بیاد نفر بعد می بندتش،جالبه هر نیم فصلم تیم شخم میخوره ودرآمد فروش بازیکناهم طبق معمول همچنان واسه طلب شفر ...
آخرین اخبار