مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، از توزیع ۵۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دهه نخست محرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در دهه نخست محرم ۵۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توزیع شد.

او افزود: از ابتدای ماه محرم ۵۰ آشپزخانه طبخ و تهیه غذای گرم در استان توسط این نهاد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با هدف طبخ و تهیه غذای برای نیازمندان دایر شد.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شد.

او ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح پویش اطعام و احسان حسینی که در راستای کمک به نیازمندان از ۱۹ مردادماه اجرایی شد، ۱۵ میلیارد ریال کمک توسط خیران در سامانه این طرح ثبت شده است.

محمدی گفت: پارسال خیرین و نیکوکاران یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند و توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام شد.

او افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار