ارتش روسیه و ترکیه به گشت زنی در منطقه مرزی شمال سوریه به منظور مبارزه و جلوگیری از حضور نیروهای تروریستی در استان حلب ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، پلیس نظامی ارتش روسیه به همراه نیروهای ارتش ترکیه به گشت زنی در منطقه مرزی به منظور مبارزه و جلوگیری از حضور نیروهای تروریستی در استان حلب در شمال سوریه ادامه خواهند داد.

ویکتور سوسیورا، سخنگوی پلیس نظامی روسیه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ابقای حضور نیرو‌های مسلح روسیه با همکاری ارتش ترکیه و  همچنین تثبیت اوضاع سیاسی و اقتصادی در منطقه از اقدامات ما در شمال سوریه خواهد بود.

وی افزود: گشت زنی با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه انجام می‌شود. ستون‌های متشکل از خودروهای نظامی بین نقاط کلیدی منطقه حرکت می‌کنند. سربازان روسیه و ترکیه در حین گشت زنی سعی دارند انبار‌های مخفی زیر زمینی این گروه های تروریستی را کشف کنند.

 استان حلب در شمال سوریه در گذشته شاهد درگیری‌های شدید بین نیرو‌های سوری و عناصر مسلح و تروریستی بود که با پشتبانی نیرو‌های هوایی روسیه از چنگ گروه‌های تروریستی آزاد شد.

این در حالی است که خبرگزاری دولتی سوریه سانا روز چهارشنبه اعلام کرد ارتش ترکیه در شب گذشته بیش از ۵۰ گلوله خمپاره به سمت منطقه «ابو راسین» واقع در استان الحسکه در شمال سوریه شلیک کردند.

براساس این گزارش در پی این حملات توپخانه‌ای نیرو‌های ترکیه به منطقه «ابو راسین» چندین غیرنظامی زخمی شدند و در پی این حملات آسیب‌های جدی به ایستگاه انتقال برق تل تمر در حومه حسکه، وارد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار