معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادامام خمینی (ع) استان اصفهان از توزیع بیش از ۵۰۳ هزار پرس غذای گرم و ۴۷ هزار و ۴۷۷ سبد کالا به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال بین نیازمندان استان اصفهان در دهه اول محرم امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا طاهری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه محرم ۱۱۸ آشپزخانه طبخ و تهیه غذای گرم در استان توسط  کمیته امداد اصفهان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با هدف طبخ و تهیه غذای برای نیازمندان دایر شد.

وی با بیان اینکه طرح پویش اطعام و احسان حسینی در ماه‌های محرم و صفر در دستور کار کمیته امداد قرار دارد، ادامه داد: جمع آوری کمک‌های مردمی و توزیع سبد کالا و همچنین توزیع لوازم بهداشتی و اطعام و توزیع غذای گرم با رعایت کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی برای خانواده های تحت پوشش و نیازمندان از روز اول ماه محرم در استان برنامه ریزی شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار کرد: این نهاد بر حسب وظیفه‌ای که برای خدمت رسانی به نیازمندان بر عهده دارد در تمام ایام سال برنامه ریزی برای جمع آوری کمک‌ها و توزیع بین نیازمندان را در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۵۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان، وظیفه جمع آوری کمک‌های مردمی را در این ایام بر عهده دارند.

طاهری گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی در استان اصفهان و توزیع آن‌ها بین نیازمندان از اول ماه محرم شروع شده است و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم خیر می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۲۵۰۹ بانک قرض الحسنه مهر ایران و از طریق کلیه دستگاه‌های عضو شتاب و یا از طریق کد #۰۳۱*۸۸۷۷* به نیازمندان ارائه کنند.

کمیته امداد استان اصفهان ۱۱۵ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۲۳۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد که از این آمار ۵۷ درصد سرپرست زن و ۴۳ درصد سرپرست مرد هستند.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.