بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال پیش از شروع تمرینات تست کرونا دادند و جواب تمامی تست‌ها منفی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان که خود را برای شرکت در مسابقات جام جهانی آماده می کند، قرار است پیش از شروع این رقابت ها ۲ بازی دوستانه برابر تیم ملی بلاروس برگزار کند. از همین رو اردوی آماده سازی ملی پوشان کشورمان بعدازظهر امروز در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار و تا روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

پیش از شروع این تمرینات بازیکنان و اعضای کادر فنی شب گذشته تست کرونا دادند و امروز مشخص شد که جواب تمامی تست ها منفی است و به همین دلیل تمرینات تیم ملی از ساعت ۱۸ امروز زیر نظر محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی کشورمان برگزار می شود.

دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان برابر بلاروس روزهای هشتم و دهم شهریور ماه برگزار می شود. این بازی به میزبانی بلاروس و در شهر مینسک انجام خواهد شد. ملی پوشان کشورمان روز شنبه ۶ شهریور ایران را به مقصد بلاروس ترک خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


نهمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می شود و تیم ملی کشورمان در گروه ششم با تیم های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

اولین دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی روز سه شنبه ۲۳ شهریور برابر صربستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار