هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قراردادش با سرخپوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: خداراشکر این سعادت دوباره نصیبم شد و قرارداد ۳ ساله امضا کردم. امیدوارم برای من و باشگاه پرخیر و برکت باشد.

او افزود: امیدوارم بتوانیم موفقیت‌ها را تداوم ببخشیم و نتایج در خور نام پرسپولیس کسب کنیم. ان شاءالله دیگر بازیکنان هم می‌آیند. خودم ۳ روز پیش با باشگاه به توافق رسیدم، اما ترجیح دادم بعد از تاسوعا و عاشورا این اتفاق بیفتد.

امیری درباره کسب ششمین قهرمانی از سوی پرسپولیس، عنوان کرد: قهرمانی همیشه سخت است و به ممارست و تلاش نیاز دارد. ما می‌توانیم با تلاش بیشتر قهرمانی‌ها را تکرار کنیم، اما سخت است.

هافبک پرسپولیس درباره قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: یکی از انگیزه‌های شخصی من لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم آن چه را که هواداران لایقش بودند، اما به آن نرسیدند را به آن‌ها هدیه کنیم.

او درباره  جدایی احمد نوراللهی گفت: صحبت در مورد این که چطور  نوراللهی جدا شد، درست نیست. او دین خودش را به پرسپولیس ادا کرد. در چند هفته آخر با دیسک کمر بازی می‌کرد و آمپول می‌زد. او فرزند پرسپولیس است. امیدوارم اتفاقات خوبی برایش رقم بخورد. باشگاه همیشه به یاد او است. امیدوارم بدرخشد و با سربلندی به پرسپولیس برگردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادقی
۱۶:۱۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
بیست میلیارد گرفته بعد میگه سعادت نصیبم شده
آخرین اخبار