فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در حدود پنج ماه سپری شده از سال جاری بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ مجرم در شهرستان‌های مختلف استان دستگیر شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مجموع افراد دستگیر شده در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که بیش از ۱۱ هزار و ۶۵۰ نفر بوده است حدود ۱۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

او افزود: بیشترین مجرمان دستگیر شده در استان را سارقان با بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر تشکیل می‌دهند که در مقایسه با سال قبل که چهار هزار و ۱۰۷ نفر بوده اند ۶ درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان بیان داشت: یک هزار و ۸۳۹ نفر از مجرمان دستگیر شده نیز معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر بوده اند که دستگیری آن‌ها نیز نسبت به سال قبل با رشد ۱۷ درصدی روبرو بوده است.

رییس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری ۵۴۸ خرده فروش مواد مخدر، اظهار داشت: این تعداد دستگیری نسبت به سال گذشته که ۵۰۸ نفر بوده اند حدود هشت درصد رشد داشته است.

او  همچنین از رشد هفت درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا در پنج ماهه امسال نسبت به سال قبل خبر داد و ادامه داد: در حالی که سال قبل ۷۱۶ نفر دستگیر شده بودند این تعداد امسال به ۷۶۷ نفر افزایش یافت.

سردار جاویدان با بیان اینکه در این مدت ۱۲۹ نفر شرور و ۳۷ مجرم اقتصادی نیز دستگیر شده اند، گفت: این تعداد دستگیری به ترتیب نسبت به سال قبل ۱۰۲ درصد رشد و ۸۵ درصد کاهش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در حدود پنج ماه سپری شده از سال بیش از ۶ هزار مجرم دیگر در خصوص سایر جرائم دستگیر شده اند.

او از اهتمام پلیس برای برخورد با هر گونه ناامنی و مقابله جدی با مجرمان و افرادی خبر داد که به هر شکلی قصد ایجاد ناامنی در جامعه و رسیدن به مقاصد شوم خود را دارند.

سردار جاویدان در پایان تاکید کرد: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست و خود این افراد هم به خوبی می‌دانند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود می‌رسند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.