فرمانده سپاه نهاوند از اجرای طرح ضربتی برای کنترل موج پنجم کرونا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بیان کرد: با توجه به موج جدید ویروس کرونا و افزایش فوتی‌های هموطنان عزیز در اثر این بیماری بنا به دستور فرمانده محترم کل سپاه برای مهار ویروس کرونا در موج پنجم و به منظور طرح شهید سلیمانی کنترل و مهار بیماری کرونا بسیج و سپاه شهرستان طرح ضربتی مهار کرونا را در دستور کار و به مرحله اجرا در آورده است.

او افزود: در این طرح به شیوه به روز تر، بسیجیان در تیم‌های مراقبتی، نظارتی و حمایتی فعال و سازماندهی شده و به کمک مجموعه شبکه بهداشت و خانه‌های بهداشت می‌روند و خدماتی نظیر، بیمار یابی، مراقبت، حمایت از بیماران بستری در منزل، توجیه و آگاه سازی و خرید مایحتاج روزانه به آن‌ها به جهت ماندن در قرنطینه خانگی و قطع شدن زنجیره انتقال کرونا کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهارداشت: طرح دوم ثبت نام رایگان از تمامی واجدین شرایط کرونا توسط پایگاه‌های مقاومت است که با مراجعه به پایگا‌های مقاومت و یا خانه‌های بهداشت ثبت نام صورت میگیرد.

مختاری گفت: برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت و ثبت نام رایگان همشهریان برای واکسن که این کار با مشارکت هلال احمر انجام می‌شود.

او با اشاره به حضور مردم در مراسمات محرم بیان کرد: از تمام همشهریان عزیز و بزرگوار خواهشمند است که توصیه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را در مراسمات ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان رعایت کرده و برای رهایی از این ویروس دعا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: همچنان که از اول شروع این بیماری بسیج و سپاه شهرستان در صحنه بوده و در حال حاضر گرو‌های جهادی در حال کمک به مراکز واکسیناسیون شهرستان بوده از همه مردم شهرستان خواهشمندیم همکاری لازم را با پایگاه‌های مقاومت داشته باشند، و اعلام میکنیم که سپاه و بسیج تا پایان و ریشه کن شدن این بیماری در صحنه بوده و جهاد همچون گذشته همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار