سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری ۱۲ پروژه فضای سبز را امسال در این شهر اجرا کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری اعلام کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری باهدف ارتقای فضای سبز و تقویت روحیه شهروندان ۱۲ پروژه فضای سبز را امسال در شهر ساری اجرا کرده که بهسازی پارک هفت هکتاری اکو در صفرآباد از جمله این پروژه‌ها بوده که در حال انجام است.

اجرای فضای سبز در پروژه اصلاح هندسی چهار راه ابن شهرآشوب، میدان و جزیره شهدای محراب، اصلاح هندسی ۱۵ خرداد و رفیوژ ملامجدالدین، ایجاد فضای سبز در اصلاح هندسی چهار راه آزادی، ادامه بلوار کشاورز، ورودی خیابان منتهی به بیمارستان زارع و رنگ‌آمیزی جداول در سطح شهر از دیگر اقدامات این سازمان محسوب می‌شود.

تهیه و تکثیر گونه‌های زینتی، فصلی و دائمی از گلخانه، کاشت گل‌های دائمی، فصلی و درختچه‌های زینتی در شهر، بلوارها، میدان‌ها و پارک‌ها از اقداماتی است که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری در جهت تقویت روحیه و شادابی شهروندان، توسعه فضای سبز و زیباسازی منظر شهری انجام داد و این روند در فصلی پایانی نیمه نخست امسال با کاشت گل‌های متنوع در شهر عملیاتی شده است.

عملیات لوله‌گذاری ۴۶۰۰ متر را در فاز یک کمربندی جنوبی و بلوار امام رضا (ع) در راستای توسعه شبکه آبیاری، بهبود فضای سبز شهری و صرفه‌جویی در مصرف آب از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

پاک‌سازی مسیر پیاده‌روی و مشخص کردن این مسیر جنگلی به طول ۱۲۰۰ متر از اقداماتی است که در پارک جنگلی سکو تپه از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.