نماینده مهریز و بافق در مجلس گفت: آقای رئیسی شفافیت ایجاد و در کنار دولتتان، اموال، حقوق و دریافتی هایتان را هم اعلام کنید.

به گزارش  خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز و بافق در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با کلیات برنامه حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور دولت سیزدهم گفت: برنامه آقای رئیسی خوب است اما همین وعده ها را دولت های قبل هم داده اند و اکثراً در یک ایستگاه متوقف شدند. جامعه نیاز به جراحی عمیق دارد که اگر این مورد توجه قرار نگیرد، به نتیجه نخواهد رسید.

وی ادامه داد: مسئله بودجه و جامعه مالیاتی و بانکی و مانند آن وجود دارد، اما مشکل کشور ساختار سیاسی و اداری است که الان در برنامه‌های شما به آن پرداخته نشده است.

صباغیان اظهار کرد: اگر چرخ دنده های نظام اداری و سیاسی کشور میزان شود مشکلات هم حل خواهد شد. با وجود دستگاه های بسیار و معادن متعدد نظارتی وجود ندارد و با وجود نهادهای مختلف همچنان مشکل اقتصادی هست.

نماینده مهریز و بافق بیان کرد: با وجود مجلس شورای عالی اقتصادی و مانند آن قانون گذاری می کنند. اصلاح کردن شجاعت میخواهد و این مهم می‌تواند با حفظ جمهوریت و اسلامیت رخ دهد.

صباغیان به موضوع ضریب افزایش حقوق کارکنان دولت نیز اشاره کرد که باید به دست رئیس جمهور حل شود.

این نماینده گفت: شورای عالی استان ها و شورای شهر نمایشی هستند و اگر لازم است، مدیریت واحد شهری یا نظام پارلمانی و مانند آن را ایجاد کنید.

وی خطاب به رئیسی اظهار کرد: شفافیت ایجاد کنید و شما در کنار دولتتان، اموال، حقوق و دریافتی هایتان را اعلام کنید اما نمی گویید. اگر چنین کاری را انجام دهید، شفافیت از راس کشور آغاز خواهد شد.

صباغیان یادآور شد که مردم تشنه عدالت هستند.

وی افزود که تشکل ها در کشور باید تشکیل شوند تا به عدالت برسیم.

در ادامه محمدباقر قالیباف که اداره صحن علنی را بر عهده داشت، به موضوع افزایش حقوق‌ها اشاره کرد و گفت: مجلس ضریب افزایش حقوق را از بیست و یک برابر در بودجه امسال، شش برا بر کاهش داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار