تیم فوتبال ذوب آهن برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر، صبح امروز با چند بازیکن قرارداد امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ذوب آهن بعد از به خدمت گرفتن مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید این تیم، با بازیکنان مد نظر تارتار وارد مذاکره شد و صبح امروز به طور رسمی با برخی بازیکنان لیگ برتری و دسته یکی قرارداد امضاء کرد.

حبیب فر عباسی سنگربان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور پس از جلسه با مجتبی فریدونی و رسیدن به توافقات اولیه، با قراردادی ۲ ساله به جمع گاندو‌ها اضافه شد.

امیرحسین صدقی، مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی نیز با عقد قراردادی به مدت ۲ فصل به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست. او سابقه حضور در تیم‌های سیاه جامگان، بادران و فجرسپاسی را در کارنامه دارد.

رضا خالقی فر، مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان نیز یکی از بازیکنانی بود که امروز قرارداد ۲ ساله اش را با این تیم امضاء کرد.

محمد خدابنده لو، هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پیکان تهران و شاگرد مهدی تارتار نیز قرارداد ۲ ساله خود را با این تیم امضاء کرد.

محمد خدابنده لو

سید محمد قریشی، مدافع جوان گاندو‌ها نیز بعد از توافق با باشگاه، تصمیم به ماندن در جمع گاندو‌ها گرفت و ۲ سال دیگر در ذوب آهن می‌ماند.

دانیال ماهینی، مدافع سابق استقلال خوزستان و سایپا نیز یکی از خرید‌های مهم امروز ذوب آهن بود چرا که این بازیکن سابقه حضور در تیم ملی فوتبال را دارد. قرار داد ماهینی برای ۲ فصل است.

سجاد دانایی، بازیکن جوان فصل گذشته تیم هوادار تهران نیز با قراردادی ۳ ساله به خدمت این تیم در آمد.

 بابا محمدی مهاجم فصل گذشته تیم مس کرمان، باعقد قراردادی ۲ ساله به جمع سبز پوشان اصفهانی پیوست.

سجاد جعفری هافبک فصل گذشته تیم نفت مسجد سلیمان نیز یکی دیگر از بازیکنانی بود که امروز با قراردادی ۲ ساله به جمع شاگردان تارتار اضافه شد.

قطعا خرید‌های ذوب آهن به اینجا ختم نمی‌شود و لیست مدنظر تارتار بیشتر از این اسامی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.