کاهش ۴۲ درصدی خروج خودرو‌ها از خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از کاهش ۴۲ درصدی خروج خودرو‌ها از خروجی‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: همزمان با سراسر کشور بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا طرح ممنوعیت و محدودیت تردد خودرویی از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مردادماه در خراسان‌جنوبی آغاز شد.

او با اعلام اینکه اجرای این طرح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۵ شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: با پایش این طرح مشخص شد تاکنون تردد‌های جاده‌ای ۳۲ درصد، ورودی به استان ۳۸ درصد و خروجی از استان ۴۲ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه در این طرح تاکنون یک هزار و ۲۴ خودرو اعمال قانون شده‌اند، تصریح کرد: در این خصوص ۸۵۳ تذکر لسانی نیز به رانندگان داده شده و همچنین ۵۹۵ خودرو برگشت داده شده است.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی اظهار کرد: جرایم در نظر گرفته شده در شهر‌های قرمز ۱۰ میلیون ریال و در شهر‌های نارنجی ۵ میلیون ریال در نظر گرفته شده که رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون از ورودی شهر‌ها برگشت داده خواهند شد.

او با اعلام اینکه ۶۰ تیم خودرویی محور‌های اصلی و فرعی اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی را کنترل می‌کنند، ادامه داد: براساس تصمیمات گرفته شده در ۹ نقطه از ورودی‌های استان و همچنین ۱۰ ورودی پلیس راه به‌صورت فیزیکی از ورود خودرو‌ها با پلاک غیر بومی و خروج خودرو‌ها با پلاک بومی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار