استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از حادثه غرق شدن سه برادر و کشف یک جسد غرق شده به همراه خودرو در سد آزادی، از مسئولان شرکت آب منطقه‌ای خواست مقصران این حادثه را شناسایی و به دادگاه معرفی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اصلا پذیرفتنی نیست که سه برادر که یکی پس از دیگری برای نجات یکدیگر وارد سد شده‌اند، غرق شوند و قطعا افراد مقصر در این ماجرا باید شناسایی شوند.

او گفت : مدیران استان باید از هر اقدامی که منجر به مشکلات اجتماعی می‌شود خودداری کنند و باید مقصران این حادثه شناسایی شوند.

او افزود: این سد باید نگهبان، فنس، تابلو و ... داشته باشد. چطور می‌شود سه نفر وارد سد شده و نگهبان سد بی خبر باشد و هر سه غرق شوند.

بازوند به کشف یک جسد در خودروی مغروق در این سد هم اشاره کرد و افزود: چطور می‌شود که یک خودرو وارد سد شده و غرق شود و نگهبان سد خبر نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: قطعا این حادثه مقصرانی دارد که باید شناسایی شده و به دادگاه معرفی شوند.

مدیران تا زمان تحویل مسئولیت باید کار کنند

بازوند با اشاره به گذر مدیریتی در کشور گفت: مدیران باید تا لحظه آخر مانند روز اول کار کنند و کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

استاندار کرمانشاه افزود: در حال حاضر که در حال تحویل مسئولیت هستیم باید تا لحظه آخر در قبال وظیفه‌ای که در مقابل مردم داریم، مسئول مانده و به کارمان ادامه دهیم.

بازوند افزود: میز و صندلی متعلق به مردم است و مدیران باید تا لحظه آخر برای خدمت به مردم تلاش کنند.

او گفت: تمام مدیران باید تمام پروژه‌های نیمه کاره را تعیین تکلیف کرده تا کار را کامل به دولت بعدی تحویل دهیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.