فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد:

جریمه کرونایی بیش از ۵ هزار خودرو در استان مرکزی در طرح ممنوعیت تردد

سردار مفخمی گفت: در مدت ۶ روز از اجرای طرح ممنوعیت‌های تردد، بیش از ۵ هزار خودرو‌ها در استان مرکزی جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: براساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر ۲۴ مرداد ماه تا پنجم شهریور، منع تردد بین استانی اعمال و با خودرو‌های متخلف برخورد می‌شود که در ۶ روز نخست اجرای این طرح، تعداد ۵۰۷۴ خودرو از سوی پلیس اعمال قانون شدند.

سردار مفخمی افزود:‌ از این تعداد اعمال قانون، تعداد ۴ هزارو ۱۷۹ دستگاه خودرو به میزان یک میلیون تومان و تعداد ۸۹۵ دستگاه خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شدند و هزار و ۲۷۴ وسیله نقلیه هم از مبادی و ورودی خروجی عودت داده شدند.

او اضافه کرد:  در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم از سوی پلیس استان مرکزی در اجرای این مصوبات آغاز شده و ماموران انتظامی در قالب تیم‌های مشترک از ۲۹ نقطه از مبادی ورودی و خروجی استان مستقر هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده، هر گونه ورود و خروج خودرو‌ها با پلاک غیربومی از استان‌ها ممنوع بوده و در تمامی ورودی و خروجی‌های استان، تردد وسایل نقلیه مورد نظارت تیم‌های پلیس قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: در این مرحله از اجرای طرح محدودیت‌های تردد و با توجه به تداوم منع تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز تعداد هزارو ۵۷۴ دستگاه خودرو، به میزان ۲۰۰ هزار تومانی طی این چند روز اعمال قانون شده اند.

سردار مفخمی با اشاره به همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان با کارشناسان حوزه بهداشت در اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی گفت: با آغاز این طرح، به ۶۴۷ واحد صنفی تذکر ارائه شد و ۵۷ واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد مل مقابله با کرونا پلمب شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.