سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی در موافقت با وزیر آموزش و پرورش پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شیفت عصر صحن علنی مجلس شورای اسلامی و در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: یکی از دلایل دفاع از باغگلی این است که آموزش و پرورش ما بعد از گذشت ۴۲ سال در نقطه‌ای است که فرهنگیان، خانواده ها، دانش آموزان و کل جامعه از وضعیت آموزش و پرورش ناراضی هستند؛ این ناراضی بودن آیا نمی‌طلبد که فکر و دیدگاه جدیدی که توام با تحول و تغییر باشد را روی کار بیاوریم؟

وی افزود: این تغییر اساسی به دست کسانی می‌تواند انجام شود که شاکله این تغییر در آن‌ها وجود دارد. فرهنگیان درباره طرح رتبه بندی مشکل دارند و این طرح ۱۰ سال است که مطرح است.

 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تعداد زیادی از دانش آموزان ما ترک تحصیل کرده اند و وضعیت بازنشستگان بغرنج است و فرهنگیان اصلا راضی نیستند و این مشکلات به وضعیت آموزش و پرورش برمی گردد.

ایری افزود: آموزش و پروش بدون تجهیز مدارس آموزش می‌دهد و ۹۵ درصد منابع آن برای دادن حقوق فرهنگیان است و ۵ درصد برای مدارس است که شرایط حادی دارند. اعتبارات و بودجه ما مشکل اساسی در مدیریت آموزش و پرورش است.

سخنگوی کمیسیون صنایع افزود: باید به آقای رئیسی و انتخاب وی اعتماد کنیم. رئیسی قطعا در مقابل باغگلی پاسخگو خواهد بود.

ایری افزود: نباید به سمت و سویی جز انصاف هدایت شویم. جوان بودن باغگلی امتیاز است. قطعا با رای به او به سمت تحقق گام دوم انقلاب خواهیم رفت. رسالت ما تبعیت از رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب است. دولت سیزدهم فضا و فرصت می‌خواهد که وجود خودش را در قالب جوانان اثبات کند. باید این فرصت را به آن‌ها بدهیم.

 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست دارم با توجه به ویژگی‌های باغگلی به وی رای مثبت داده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار