اراذل و اوباشی که بعد از بر هم زدن نظم و امنیت عمومی از اراک گریخته بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۳ نفر از اراذل و اوباشی که در درگیری در یکی از خیابان‌های شهر، باعث بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آرامش اهالی شده بودند و از استان مرکزی گریخته بودند، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.

سرهنگ خلجی افزود: چند  روز قبل، گزارشی از درگیری چند نفر از اراذل و اوباش در یکی از مناطق شهر اراک به پلیس گزارش و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که یکی از طرفین درگیری، به وسیله سلاح شکاری مصدوم شده است.

او اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و مطالبه مردمی در خصوص، برخورد قاطع پلیس با این افراد، تحقیقاتی تخصصی در این خصوص آغاز و ماموران انتظامی دریافتند که این افراد بعد از اطلاع پیگیری موضوع از سوی پلیس، به استانی دیگر فرار کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با پیگیری‌های نامحسوس ماموران انتظامی، سرانجام بعد از گذشت مدت زمانی که ۳ نفر از این اراذل و اوباش تحت تعقیب که در حال ورود به شهرستان اراک، بودند در یک عملیات غافلگیرانه در اتوبان قم – اراک دستگیر شدند.

او بیان کرد: با انتقال دستگیرشدگان به یگان انتظامی، تحقیات لازم از آن‌ها انجام و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد و در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار