نائب رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: سالانه بیش از ۱۲ هزار جوان تحصیل کرده لرستانی به سایر استان‌ها مهاجرت می‌کنند که بخشی از آن به ظرفیت‌های استان برمی‌گردد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، محمد خاکی،نائب رئیس اتاق بازرگانی لرستان  اظهار کرد: شهر خرم‌آباد از لحاظ خدادادی طبیعتی دارد که با کمترین هزینه می‌توان بیشترین جذابیت را در آن ایجاد کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری محدودیت‌های مالی دارد و ما با توجه به این محدودیت‌ها پیشنهاد‌هایی برای شهرسازی و بهبود وضع آن داریم که در آن محدودیت‌های بودجه‌ای شهرداری را نیز در نظر گرفته‌ایم.

خاکی با اشاره به راه‌های تأمین مالی برای شهرداری، افزود: اگر فقط به عوارض بسنده کنیم راه به جایی نمی‌بریم و باید به دنبال راه‌های تأمین مالی امروزی باشیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی لرستان عنوان کرد: شهرداری‌ها تنها سازمان‌های غیردولتی هستند که می‌توانند اوراق مشارکت منتشر کرده و از همین راه کار‌های بزرگی انجام دهند.

وی با اشاره به مهاجرت سالانه بیش از ۱۲ هزار جوان تحصیل‌کرده از لرستان به سایر استان‌ها، اضافه کرد: بخشی از این مهاجرت بخاطر ظرفیت زیستی شهر خرم‌آباد است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.