نزاع طایفه‌ای در آبادان ۱۳ نفر را روانه زندان کرد

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری ۱۳ نفر از عاملان یک نزاع طایفه‌ای در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان، گفت: در پی تماس فوری با پلیس ۱۱۰ در خصوص علل وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی بین ۲ طایفه در مناطق حاشیه نشین شهرستان، عوامل کلانتری ۱۸ ذوالفقاری به همراه ماموران پاسگاه پردیس بلافاصله به محل نزاع اعزام شدند.

او شمار متهمان این پرونده را ۱۳ نفر اعلام کرد که پس از اعتراف به بزه انتسابی و تشکیل پرونده قضایی راهی زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان به تشریح جزئیات دستگیری متهمان پرداخت و اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی ۹ نفر از عاملان اصلی نزاع  دستگیر شدند که در بازرسی از منازل  آنها ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز که در صحنه جرم به کارگیری شده، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه چند قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

او ادامه داد: در نزاع صورت گرفته ۴ نفر از طرفین درگیری نیز با سلاح شکاری و سلاح سرد به صورت سطحی زخمی شده بودند که پس از انتقال به بیمارستان مداوا شدند و از آنجایی که از عوامل نزاع بوده پس از درمان با دستور قضایی برای تحقیقات  تکمیلی به کلانتری محل انتقال یافتند.

سرهنگ زلقی با اشاره به اینکه بنا به گفته متهمان علت درگیری اختلافات شخصی پیرامون زمین‌های کشاورزی بوده است، افزود: انتظار می‌رود اینگونه مشکلات قبل از رسیدن به مرحله  بحران، توسط بزرگان عشایر و دهیاران حل و فصل شود تا چنین حوادثی رخ ندهد.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.