ستارگان تیم فوتبال فولاد خوزستان به راحتی جذب تیم های بزرگ کشورمان شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان سال گذشته عملکرد بسیار مطلوبی را به ثبت رساند و فصل را نیز با ثبت اولین قهرمانی تاریخ خود در رقابت‌های جام حذفی به پایان برد؛ اما عملکرد شاگردان نکونام به حدی خوب بود که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری پس از فینال جام حذفی خیلی سریع به دنبال ستارگان این تیم فوتبال کشورمان رفتند.

شرایط فولادی‌ها به نحوی بود که خیلی از ستارگان این تیم پس از مسابقه فینال جام حذفی قراردادشان با فولاد به اتمام می‌رسید و خیلی راحت و بدون هیچ مشکلی می‌توانستند با تیم‌های دیگر وارد مذاکره شوند. اتفاقی که خیلی مشهود حتی توسط بعضی از بازیکنان این تیم بعد از مسابقه فینال مطرح شد. حالا پس از گذشت ۲ هفته از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی بسیاری از ستارگان این تیم خوزستانی با تیم‌های لیگ برتری مذاکره کرده و حتی قرارداد‌های جدیدی بسته اند.

امروز ۳ ستاره تیم فولاد خوزستان یعنی زبیر نیک نفس، محمد آبشک و فرشاد احمدزاده به ترتیب با تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان، ۳ باشگاه بزرگ و پرافتخار کشورمان مذاکره کردند و به توافق رسیدند. توافقی که تنها برای یکی از آن‌ها به صورت رسمی اعلام شد، اما شکی در حتمی بودن پیوستن ۳ ستاره سال گذشته تیم فولاد خوزستان به این ۳ تیم نیست.

فولاد خوزستان که با پنجره نقل و انتقالاتی بسته همچنان نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند؛ اکنون باید به فکر جایگزینی برای این بازیکنان و همچنین نگه داشتن سایر ستاره‌های خود باشد. ستاره‌هایی که بعضی از آن‌ها قراردادی ندارند و حفظ آن‌ها وظیفه مدیریت تیم است. مدیریتی که همچنان سرمربی تیم فولاد خوزستان را مشخص نکرده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار