از ابتدای اجرای طرح منع سفر از تاریخ ۲۴ مردادماه تاکنون، مالکان هزار و ۱۰۰ دستگاه خودروی غیربومی در چهارمحال و بختیاری جریمه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: مالکان هزار و ۱۰۰ دستگاه خودروی غیربومی در استان از ابتدای اجرای طرح منع سفر به استان از تاریخ ۲۴ مردادماه تاکنون جریمه شده اند.

او افزود: در این مدت ۶۰۰ دستگاه خودروی پلاک غیربومی نیز از ورودی شهر‌های استان بازگردانده شدند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ نوربخش با تاکید بر اینکه رانندگان و مسافران از تردد غیرضروری در این ایام خودداری کنند اضافه کرد: در این ایام خودرو‌های دارای مجوز درمانی، خودرو‌های باربری و حمل و نقل عمومی اجازه تردد دارند و از ورود سایر خودرو‌ها به شهر‌های استان جلوگیری می‌شود.

او ادامه داد: محددیت و طرح منع سفر از ساعت ۱۲ روز ۲۴ مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز پنجم شهریورماه ادامه دارد و هم اکنون در ۶ نقطه ورودی و خروجی استان از جمله پلیس راه شهرکرد به اصفهان، بازفت، سامان، بروجن، کارون ۴ و محور لردگان به یاسوج نیرو‌های پلیس راه به صورت شبانه روز مستقر هستند.

سرهنگ نوربخش گفت: کنترل محور‌های مواصلاتی با همکاری ماموران راهور و پلیس راه و سایر یگان‌های امدادی از جمله هلال احمر، اورژانس و بسیج در حال اجراست و از ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار