هاشمی شهری گفت: ۱۷ هزار و ۵۷۲ دوز واکسن در ایام محدودیت‌های کرونایی ۲۵ تا ۳۰ مرداد در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: فعالیت مراکز غربالگری و مراکز واکسیناسیون کرونا در ایام تعطیلات و محدودیت‌های کرونایی تداوم داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت تعطیلات کرونایی چهار هزار و ۱۷۳ نفر در مراکز ۱۶ ساعته زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از نظر ابتلا به کووید ۱۹ غربالگری شده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تاکنون نزدیک به ۲۰۰ هزار دوز واکسن کرونا تزریق شده است.

هاشمی‌شهری افزود: همچنین با فوت ۶ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۳۸۳نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۴۵۸ بیمار حاد تنفسی و ۲۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: از مردم عزیز درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس براساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می‌شود ضروریست شهروندان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار