سردار سعید مطهری زاده از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق و کشف ۳۴ فقره سرقت در شهرستان "مانه و سملقان" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   سردار سعید مطهری زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان "مانه و سملقان" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید 


او  با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق به دستگیری سارق حین سرقت در یکی از روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان شدند، افزود: در بازرسی از داخل خودرو متهم، آلات و ادوات سرقت شامل قیچی‌های بزرگ و وسایل تخصصی بالا رفتن از تیر‌های برق و مقداری سیم و کابل سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت : متهم در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت: مدتی است با تهیه وسایل و ابزار قطع سیم‌های برق با همدستی سه نفر، اقدام به سرقت می‌کند.

سردار مطهری زاده گفت: متهم به همراه پرونده اولیه تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد که در بازجویی‌های فنی پلیس به ۳۴ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح استان خراسان شمالی اعتراف کرد.

او با بیان اینکه از این تعداد سرقت، ۱۲ فقره در سطح شهرستان مانه و سملقان و ۲۲ فقره در شهرستان بجنورد انجام شده استان گفت : پلیس ۳ نفر از همدستان متهم را شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.