رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در تعطیلات ۶ روزه ستاد ملی کرونا در اواخر مرداد تعداد تصادفات فوتی و جرحی در استان بیش از ۲ برابر شد.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: با وجود کاهش تردد‌های ۳۵ درصدی در شهرستان ملایر، در تعطیلات ۶ روزه ستاد ملی کرونا در اواخر مرداد شاهد افزیش بیش از ۲ برابری تصادفات منجر به فوت و نزدیک به ۳ برابری تصادفات جرحی داشته ایم.

او با بیان اینکه  همه تصادفات فوتی و ۸۰ درصد تصادفات جرحی این چند روزه مربوط به بومیان استان است افزود: عامل این تصادفات داشتن سرعت بالا و نبستن کمربند ایمنی است.

عزیزی بیان کرد: در تعطیلات گذشته ۵ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان باختند و این درحالی است که میزان جان باختگان تصادفات جاده‌ای استان در تعطیلات تاسوعا و عاشورای پارسال ۲ مورد بود.

او اظهار داشت: در دوره محدودیت تردد ۲۵ تا ۳۰ مرداد ۳۰ تصادفات جاده‌ای جرحی در استان داشتیم که نزدیک به ۳ برابر مدت مشابه پارسال بود.

رئیس پلیس راه استان همدان از جان باختن ۱۲۰ نفر از ابتدای امسال در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: میزان حوادث واژگونی خودرو‌ها در استان همدان بیش از میانگین کشوری است و از ۵ تصادف منجر به فوت ایر استان ۳ مورد آن واژگونی خودر‌ها و ۲ مورد برخورد موتور سیکلت با وسیله نقلیه بود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار