مدیر خانه جوان استان اصفهان از رویداد کارآفرینی "نوجوان کارآ" با شعار چگونه در نوجوانی کارآفرین شوم خبر داد.

فاطمه اکبر زاده مدیر خانه جوان استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:  رویداد کارآفرینی "نوجوان کارآ"  از سوی خانه جوان اصفهان و با همکاری خانه نوجوان و موسسه نوآفرینان امین که مدرسه کسب و کار و کارآفرینی نوجوانان است برگزار می شود.


او ادامه  داد: این رویداد برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال برنامه ریزی شده که آموزش‌ها توسط تیم تخصصی مدرسه ارائه خواهد شد.


مدیر خانه جوان اصفهان بیان کرد: گام نخست در این رویداد، استعدادیابی از نوجوانان است که از آن‌ها خواسته می‌شود در هر زمینه‌ای از جمله هنری، ورزشی، ادبی و .. که استعداد دارند فعالیت خود را در قالب‌های مختلف برای ما ارسال کنند.


او ادامه داد: پس از این مراحل داوران استعدادیابی افراد را رغبت سنجی می‌کنند و از آن‌ها آزمون گرفته می‌شود.


اکبر زاده گفت: ممکن است برخی نوجوانان ندانند در چه زمینه‌ای استعداد دارند که از این دسته خواسته می‌شود درباره خودشان بگویند تا تمام استعداد‌های پنهان و پیدا شناسایی شود.


او اضافه کرد: نوجوانانی که استعدادیابی شده اند، از آموزش‌های مجازی که در سایت خانه جوان موجود است استفاده می‌کنند، البته جلسات پرسش و پاسخ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.


مدیر خانه جوان با اشاره به اجرای مرحله نهایی در سه سطح بیان داشت: در این مرحله، نوجوانانی که استعداد آن‌ها مشخص است، با کمک مربی ها و آموزش‌هایی که فرا گرفته اند، برای رقابت نهایی آماده می‌شوند.


اکبرزاده عنوان کرد: نوجوانانی که از استعداد‌های خود بی اطلاع هستند، باید برنامه توسعه فردی ارائه کرده و با کمک آموزش‌ها چشم انداز ۵ تا ۱۰ ساله طراحی کنند.


او با بیان اینکه بخش سوم به نوجوانانی اختصاص دارد که علاقه به ایده پردازی دارند، یادآور شد: نوجوانان در این مرحله باید برای حل یک مساله اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی یا مساله‌ای در حوزه نوجوانان بیزنس پلن بنویسند که در نهایت این سه گروه در سه بخش به رقابت خواهند پرداخت و پس از سنجش مهارت‌های ارائه شده، برنده نهایی رویداد مشخص شده و آثار برتر به جشنواره خوارزمی معرفی خواهند شد.


مدیر خانه جوان اصفهان اظهار داشت: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.tavan۷.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار