نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: حضور گردشگران در این شهرستان نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: بندر انزلی به واسطه جمعیت سیال و حضور گردشگران نیازمند در نظر گرفتن زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم در حوزه خدمات است.

او افزود: با توجه به اینکه انزلی یک شهر خطی و عرضی است و در حریم و بستر تالاب و دریا قرار گرفته سرویس‌دهی به این شهر از نظر خدمات زیربنایی بسیار سخت است و در سال‌های گذشته نیز از متغیر‌های بیرونی در این زمینه بسیار تأثیر گرفته‌ایم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس با اشاره به اینکه ما می‌خواهیم انزلی پایتخت محیط زیست ایران باشد، اظهار داشت: همه مسئولان و دست اندرکاران باید در این زمینه تلاش کنند تا الزامات این زیرساخت را فراهم کنیم.

دنیامالی ادامه داد: در حالی که ۴ سال است تصفیه خانه شرق انزلی با ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی راکد مانده است و قابل توجیه نیست.

او با بیان اینکه در شرایط تحریم نیازمند قوانین خاص برای اداره کشور هستیم، گفت: یک تولیدکننده با هزینه‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند، از جمله مالیات بر درآمد، ارزش افزوده، ضریب استهلاک، نوسازی ماشین آلات و این در حالی است که تسهیلات ۲۰ درصدی به تولیدکننده می‌دهیم و بعد انتظار تولید داریم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینجاست که باید قوانین خاص برای اداره کشور در شرایط تحریم اعمال شود تا زمینه بهره مندی از توان تولید ملی را برای توسعه کشور مهیا کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.