مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم گفت: تا سوم شهریور، فرصت داریم لیست اولیه تیم را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، به فدراسیون فوتبال ارسال کنیم، اما طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌توانیم یک هفته قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان، لیست را تغییر دهیم.

او در مورد پرونده کالدرون سرمربی سابق سرخ پوشان اظهار کرد: مهلتی که فیفا برای پرداخت طلب کالدرون به ما داده، آخرین روز‌های نقل و انتقالات (شهریور ماه) خواهد بود. اگر پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود، می‌توانیم قرارداد بازیکنان جدید را به ثبت برسانیم. باید حتما طلب کالدرون را پرداخت کنیم.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت النصر از سرخ پوشان گفت: احتمال صدور رای به سود النصر کم است. در مجامع و دادگاه عالی ورزش، رای به نفع پرسپولیس بوده است. انشاالله‌ رای نهایی هم، به سود ما باشد. جلسه رسیدگی به این پرونده، فردا برگزار می‌شود. این جلسه به صورت آنلاین خواهد بود. باید منتظر رای نهایی دادگاه عالی ورزش باشیم. دادگاه عالی ورزش می‌تواند مهلت خودش را برای ابلاغ رای نهایی، تمدید کند.

او در پایان گفت: در خصوص میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، درخواست خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا داده ایم. هنوز ابلاغیه‌ای مبنی بر اینکه ادامه مسابقات لیگ قهرمانان در عربستان برگزار می شود، به ما ارسال نشده است. این امکان وجود دارد که میزبانی را به ما بدهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار