عضو شورای شهر تهران گفت: مدیریت قبلی اعلام کرده که ۱۳ درصد کاهش نیروی انسانی در شهرداری تهران رخ داد که نادرست است.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع نیروی انسانی در شهرداری اظهار کرد: مدیریت دوره پنچم  مدعی است که تنها ۶۰۰ نفر در طول ۴ سال نیروی جدید وارد شهرداری شده است  ، اما در واقع به این صورت نیست و این رقم تنها برای یکی از شرکت‌های شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: سازمان‌های و شرکت‌های شهرداری خودشان مستقیما نیرو می‌گیرند و اطلاعاتی که ما داریم این است که تعدادی از این شرکت‌ها، میزان نیروی انسانی‌شان ۲ برابر شده است و این آماری که مسئولان دوره قبل می‌دهند اصلا پذیرفتنی نیست.

عضو شورای شهر تهران افزود: اینکه می‌گویند ما ۱۳ درصد کاهش نیرو‌های انسانی داشته‌ایم، نادرست است. چنین چیزی اتفاق هم نیفتاده است، حداقل لیست این افراد را داخل سامانه شفافیت بارگذاری می‌کردند تا مردم بدانند و ملوموس باشد، خود پرسنل شهرداری هم این ارقام و آمار را نمی‌پذیرند و نیاز به اصلاح دارد.

امانی یادآور شد: همچنین در حوره مترو هم مدعی هستند که ۳ برابر به مترو تهران توجه کردیم که باز هم این چنین نیست و همانطور که قبلا هم گفتم در دوره قبل یک کیلومتر مترو هم ساخته نشد، چطور این ادعا را دارید؟ چطور مقایسه کردید؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار