شیرمحمدی از پخت و توزیع ۱۲ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان شهرستان سیروان در دهه اول محرم خبر داد.

نورخدا شیرمحمدی ،رییس کمیته امداد اماه خمینی شهرستان سیروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، از توزیع ۱۲ هزار پرس غذا در بین نیازمندان شهرستان سیروان خبر داد و گفت: تهیه و توزیع این تعداد پرس غذا با مشارکت خیرین نیکوکار و درقالب برنامه اطعام و احسان حسیننی صورت گرفته است.

او افزود : به همین منظور و جهت تهیه اطعام نیازمندان در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد ۱۲ راس گوسفند و ۱۰۰ کیسه برنج در اختیار آشپزخانه‌های این نهاد در سیروان قرار گرفت و این تعداد غذا پس از تهیه و پخت با رعایت کامل شیوه نامه‌ها و شیوه نامه های بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

شیرمحمدی با عنوان اینکه برنامه اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد بیان کرد : آشپزخانه‌های تدارک دیده شده به همین منظور در این شهرستان و نیز دفتر کمیته امداد سیروان آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست این شهرستان است.

او با عنوان اینکه کمک‌های مردم نوع دوست این شهرستان در برنامه احسان و اطعام حسینی نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است تصریح کرد:کد دستوری #۰۸۴۸*۸۸۷۷* وشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۸۵۶ برای جذب کمک‌های مردم نوعدوست در طرح اطعام واحسان حسینی در شهرستان سیروان پیش بینی شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.