معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان از بازگشت ساعت کاری اداره ها به روال سابق و لغو تعطیلی روز‌های پنج‌شنبه از اول شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزاد بخت,معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت :ممنوعیت تردد بین استانی خودرو‌ها نیز براساس مصوبات ستاد ملی کرونا تا پنجم شهریور ادامه دارد و خودرو‌هایی که پلاک آن‌ها متعلق به استان‌های دیگر باشد، اجازه ورود به استان همدان را ندارند.

او افزود:از ابتدای شهریورماه تعطیلی روز‌های پنج‌شنبه اداراه ها لغو شده و ساعت کاری ادارات نیز به روال سابق خود یعنی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ باز خواهد گشت.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان همچنین اجازه خروج خودرو‌های با پلاک بومی از استان همدان نیز با حضور تیم‌های پلیس در مبادی خروجی استان داده نمی‌شود.

آزاد بخت ادامه داد:محدودیت فعالیت مشاغل نیز همچنان بر اساس رنگ‌بندی اعلام شده ادامه دارد و با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان همدان، گروه‌های شغلی مشخص (غیر از مشاغل و خدمات ضروری) اجازه فعالیت ندارند.

پیش از این در ۱۹ تیرماهامسال به منظور بهینه سازی مصرف برق و مدیریت پیک مصرف، ساعات کار ادارات استان همدان تا پایان مردادماه از ۷ صبح تا ۱۳ و روز‌های پنجشنبه نیز تعطیل اعلام شد.

بنا بر گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا همه شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار