سردار القاصی مهر گفت:با تلاش شبانه روزی کار آگاهان در یک عملیات غافلگیرانه کلاهبردار ۲۲۰ میلیارد ریالی زمین مسکونی در ایلام دستگیر شد.

سردار دلاور القاصی مهر،فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم، اقدام به فروش بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع متر زمین بدون اسناد و مدارک در شهر ایلام و اقدام به دریافت مبالغ میلیاردی از چندین نفر از شکات کرده است، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و پس از انجام تحقیقات علمی و اقدامات فنی و تخصصی، با تلاش شبانه روزی کار آگاهان در یک عملیات غافلگیرانه، متهم دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهم پس از تحقیقات فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مدارک و مستندات، لب به اعتراف گشود گفت: براساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی این زمین مورد معامله ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار القاصی مهر اضافه کرد : در راستای مطالبه به حق مردم، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.