فرماندار سنقر و کلیایی گفت: واکسیناسیون در سطح شهرستان به ۴١ هزار دوز رسیده که سرعت خوبی نسبت به میانگین استان و کشور دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی با اعلام اینکه ٨١ بیمار کرونایی اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری هستند، گفت: اثربخشی و ایمنی واکسیناسیون در بدن ۲ هفته بعد از تزریق دوز دوم است لذا تا این زمان رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک همچنان باید اولویت مردم باشد.

او افزود: هر زمان تعداد بیماران بستری روند افزایشی داشته باشد در هفته‌های بعدی شاهد افزایش آمار فوتی‌ها خواهیم بود و با این وجود در بررسی‌های انجام گرفته متاسفانه رعایت شیوه نامه‌ها در سطح جامعه ضعیف شده لذا نیازمند همکاری همگانی و جدیت همه در کنترل موج پنجم هستیم.

مرتضوی بیان داشت: بر مبنای تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و سپاه پاسداران، قرارگاه شهید سلیمانی مثل گذشته در شهرستان فعال می‌شود و با رویکرد جدید در مدیریت این موج با همت دستگاه‌های مجری موثر خواهد بود.

فرماندار سنقر و کلیایی در ادامه تاکید کرد: اداره صمت و اتاق اصناف در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه جدی داشته باشند و نظارت بیشتر را در دستور کار قرار دهند.

او در پایان اظهار داشت: واکسیناسیون در سطح شهرستان به ۴١ هزار دوز رسیده که سرعت خوبی نسبت به میانگین استان و کشور دارد، اما همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حضور نیافتن در اجتماعات در اولویت نخست قرار دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.