سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره بازی تیمش برابر ساوتهمپتون توضیحاتی را بیان کرد.

به خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  اوله گنار سولشر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از دیدار تیمش برابر ساوتهمپتون اظهار داشت: به طور کلی من فکر می‌کنم ما فرصت‌های کافی برای بردن ساوتهمپتون ایجاد کردیم و بعضی مواقع فوتبال مناسبی ارائه دادیم. این تساوی مانند باخت بود و ما چنین نتیجه‌ای را نمی‌خواستیم. 

او درباره گل مشکوک ساوتهمپتون در حالی که به نظر می‌رسید قبل از آن روی فرناندز خطا شد گفت: به بازیکن ما لگد زدند و چند خطای دیگر انجام دادند، اما داور از کنار آن‌ها گذشت. اگر شرایط این گونه پیش برود ما آسیب می‌بینیم. زمانی که من بازی می‌کردم این صحنه‌ها خطا بود. فوتبال نمی‌تواند از یک زیاده روی به زیاده روی دیگری برسد. بازیکن حریف روی برونو فرناندز خطا کرد. 

سولشر در ادامه گفت: ما باید هر چه سریع‌تر خودمان را تقویت کنیم و همچنان به خودمان ایمان داشته باشیم. ما تا زمان گلزنی و شاید ۵ دقیقه بعد از آن عملکرد خوبی داشتیم، اما پس از آن نظم تیمی ما از دست رفت که شاید دلیل این موضوع خستگی بود. من همیشه به این بازیکنان اعتقاد داشته و خواهم داشت. این مساوی به نوعی یک باخت بود، اما تمام امتیازات ممکن در ادامه فصل را می‌خواهیم.

او درباره شرایط پوگبا در منچستریونایتد گفت: پوگبا بسیار خوب بود. او با شخصیت خاص خودش در تابستان سخت کار کرد. شما (خبرنگاران) او را در رختکن یا تمرین نمی‌بینید، اما او واقعا مصمم است و ذهنیت برنده شدن خود را نشان می‌دهد و من تحت تأثیر قرار گرفته ام.

سرمربی منچستریونایتد در پاسخ به این سوال که آیا پوگبا در منچستر یونایتد می‌ماند گفت: این سوال تا زمانی که او با تیم دیگری قرارداد ببندد، پرسیده می‌شود. همانطور که همیشه گفته ام پوگبا بازیکن فوق العاده‌ای است. مذاکرات بین باشگاه و نمایندگان او انجام می‌شود. من در این مورد دخیل نیستم، اما پوگبا می‌داند که چقدر به او اهمیت می‌دهم و ما می‌خواهیم او برای ما بهترین عملکرد را داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار