وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با وزیر خارجه قبرس ادعاهای بی‌اساس خود درباره ایران را تکرار کرد و خواستار مقابله با کشورمان شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، در پیامی توییتری از دیدار امروز (یک‌شنبه) خود با «نیکوس کریستودیولیدس» وزیر خارجه قبرس، خبر داد.

او در این پیام نوشت: «امروز با نیکوس کریستودیولیدس دیداری داشتم و در آن درباره برخی مسائل مشترک میان دو طرف به بحث نشستیم و بر همکاری منحصر به فردمان تأکید کردیم. همچنین در این دیدار راه‌های گسترش همکاری دفاعی برای مقابله با تهدید‌ها در خاورمیانه و مدیترانه را نیز بررسی کردیم.»

او در ادامه مدعی شد: «مذاکره امنیتی ما بر مواردی ازجمله حضور ایران در منطقه، تهدید تجارت بین‌المللی، آزادی کشتیرانی و جان انسان‌ها متمرکز بود. همچنین بر لزوم ایجاد اتحادی بین‌المللی برای مقابله با تجاوز رو به گسترش ایران، نیز تأکید کردیم.»

هفته گذشته نیز «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در جلسه‌ای مشترک با «ویلیام برنز» رئیس سازمان سیا، گفت: «آمریکا و اسرائیل باید در صورت بازنگشتن ایران به توافقنامه هسته‌ای سال ۲۰۱۵ کار بر روی یک استراتژی مشترک را آغاز کنند.»

نهاد‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا در تحلیل‌های اخیر خود معتقدند با انتخاب سید ابراهیم رئیسی به ریاست‌جمهوری ایران، احتمال بازگشت تهران به مذاکرات هسته‌ای کاهش یافته است.

رژیم صهیونیستی همچنین نگران است آمریکا و سایر کشور‌های غربی نتوانند در برابر عدم بازگشت ایران به توافقنامه هسته‌ای بازدارندگی لازم را ایجاد کنند.

به گفته برخی منابع این موضوع در جلسات محرمانه نفتالی بنت با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، بنی گانتس، و «دیوید بارنه» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، نیز مطرح شده است.

رژیم صهیونیستی و در رأس آن نفتالی بنت در نظر دارد رویکردی جدید نسبت به توافقنامه هسته‌ای سال ۲۰۱۵ در قبال ایران اتخاذ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار