به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، تعدادی از شکایات در جامعه کاربران شیائومی در مورد برخی از تلفنهای اخیر و سنسورهای مجاورت آنها وجود دارد و به نظر میرسد که این شرکت آنها را دریافته و برای رسیدگی به این مسائل برنامه دارد.
ریشه دقیق این مشکل تایید نشده است، اما برخی از کاربران معتقدند که این یک مشکل سخت افزاری است. شاید به همین دلیل است که شیائومی تصمیم گرفته است قرارداد خود را با آزمایشگاههای عرضه کننده سنسورهای مجاورت OEM پایان دهد. اخبار جدید حاکی از این است که در حال حاضر شیائومی با شرکت Minghao Sensing به توافق رسیده است، اگرچه مشخص نیست سنسورهای جدید چه زمانی وارد گوشیهای شیائومی میشوند.
علاوه بر این، این غول فناوری در تلاش است تا این اشکالات را با کاشتن به روزرسانیهای OTA در دستگاههای آسیب دیده در جهت کالیبره مجدد سنسورها برطرف کند. اما در صورتی که این مشکل سخت افزاری گسترده و ریشهای باشد، همانطور که برخی گمان میکنند، این روش ممکن است راه حلی نباشد که برخی کاربران امیدوار بودند.
در آینده نزدیک خواهیم دید که سرنوشت این مشکل چگونه رقم میخورد، اما فعلا شیائومی باید به تعداد فزاینده شکایات مربوط به سنسورها پاسخ دهد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
صدای پخش هنگام اهنگ و فیلم خودکار کم و زیاد میشه!!!!!!