بهره‌مندی ۴۶ هزار نفر از طرح نذر سلامت در همدان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از بهره‌مندی بیش از ۴۶ هزار نفر از اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی در دهه اول محرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علی سنجربگی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با بیان اینکه سال گذشته طرح نذر سلامت در ایام محرم با استقبال هیئت‌های مذهبی مواجه شد، تأکید کرد: طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی از ۱۸ تا ۳۰ مردادماه سال جاری مصادف با دهه اول محرم‌الحرام اجرایی شده است.

او بیان کرد: اعضای هیئت علی‌اکبر (ع) جمعیت هلال‌احمر به صورت داوطلبانه در اجرای این طرح، همکاری کردند.

سنجربگی افزود: نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، کنترل ماسک و توزیع رایگان آن در صورت نیاز و هشدار درخصوص عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از جمله برنامه‌هایی بود که در اجرای طرح نذرسلامت مورد توجه قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، با اشاره به مشارکت خانه‌های هلال در سراسر استان با همکاری دهیاری‌ها در اجرای طرح نذرسلامت، گفت: ۹۶۱ نفر از اعضای واحد‌های جوانان شعب جمعیت هلال‌احمر استان، در این طرح، حضور داشتند.

سنجربگی با اشاره به اینکه ۳۱۸ هیئت در اجرای طرح نذر سلامت، همکاری کردند، تأکید کرد: اعضای جمعیت هلال احمر در قالب تیم‌های پنج نفره با هماهنگی انجام شده با سازمان تبلیغات اسلامی، به محل برگزاری مراسم هیئت‌های بزرگ مذهبی استان در دهه اول محرم اعزام می‌شدند.

وی مجموع تعداد عزاداران حسینی که از طرح نذرسلامت هلال‌احمر بهره‌مند شدند را ۴۶هزار و ۶۴۰ نفر بیان کرد و افزود: برای تهیه ماسک و اقلام بهداشتی نیز از مشارکت خیّرین هلال‌احمر بهره گرفتیم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: هلال احمر ، نذر سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار