پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی درگذشت پزشک مدافع سلامت

استاندار خوزستان در پی درگذشت منصور کریمی بابا احمدی از پزشکان و مدافعان سلامت استان بر اثر کرونا، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در پی درگذشت منصور کریمی بابا احمدی از پزشکان و مدافعان سلامت استان بر اثر کرونا، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

مرحوم منصور کریمی بابا احمدی که عمر پر برکت خویش را صرف نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه نمود سرانجام با ایثار، از خودگذشتگی و حضور در صف اول مبارزه با ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وصال عاشقانه این انسان با اخلاق، تلاشگر و خدوم را به خانواده وی، جامعه پزشکی و حوزه بهداشت و درمان استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای این فقید سعید، رحمت واسعه، رضوان الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده داغدارش صبر آرزو  داریم.

سلیمانی دشتکی در ادامه از تلاش‌های کادر درمان، پزشکان، پرستاران و تلاشگران حوزه سلامت که ایثارگرانه پا به میدان گذاشته و با از خود گذشتگی، سلامتی را به مردم ارزانی داشته و به امر سلامت جامعه اهتمام می‌ورزند، تقدیر و تشکر نموده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.