استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز پزشک گفت: مجاهدت‌های خالصانه کادر درمان در دوران ویروس کرونا فصلی درخشان در صحیفه تابناک دانش و حرفه پزشکی ترسیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری در پیامی فرا رسیدن یکم شهریورماه سالروز ولادت حکیم فرزانه و طبیب حاذق ایرانی جهان اسلام، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.

کلانتری در این پیام آورده است: تسکین آلامام جان و جسم و کاستن از رنج بیمار از عنایات الهی است که بر دستان توانمند پزشک آشکار و هویدا می گردد و به همین خاطر در پیشینه فرهنگی و باور اجتماعی مردم ، دانش فاخرطب وحرفه ی پزشکی تجلی گاه « هو الشافی » است.

او ادامه داد: خدمات پزشکان در راستای حفظ جان و سلامت انسان ها در هر زمانی ارزشمند و قابل تقدیر است.

کلانتری ابراز داشت: شاهدان و شهیدان عرصه سلامت با فداکاری جان خویش در راه سلامت مردم  یاد و خاطر رزمندگان را در میدان نبرد زنده کردند.

استاندار در پایان آورده است: اینجانب بر خود لازم می‌دانم این روز بزرگ را به ‌تمامی پزشکان حاذق و فرزانه و جامعه پزشکی ایران اسلامی به‌ ویژه پزشکان تلاشگر استان، تبریک عرض نموده وعلیرغم قصور قلم و بیان از خدمات دلسوزانه  و تلاش مجاهدانه آن ها تشکر و قدردانی نمایم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.