مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیر ماه امسال تعداد ۳ هزار و ۶۷۵ سند مالکیت شهری و روستایی صادر شده است.

منبتی مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان  به مناسبت فرارسیدن هفته دولت در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا پایان تیر ماه امسال تعداد ۳ هزار و ۶۷۵ سند مالکیت شهری و روستایی صادر شده است.

منبتی افزود: در راستای تثبیت مالکیت ساکنین روستا‌ها و همچنین شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همراهی اداره ثبت اسناد و املاک نسبت به صدور اسناد مالکیت طبق برنامه‌های تدوین شده سالیانه، به شناسایی روستا‌ها و شهر‌های مستعد اقدام و املاک واقع در محدوده آن‌ها سند دار می‌گردد.

وی در ادامه گفت: به منظور تسهیل صدور سند برای متقاضیان، طی کلیه مراحل قانونی به نیابت از متقاضیان انجام می‌گیرد و نیازی به حضور افراد و طی فرآیند صدور سند در قسمت‌های مختلف نمی‌باشد.

منبتی صدور اسناد مالکیت در روستا‌ها را الفبای هویت بخشی به شهر‌ها و روستا‌ها و سبب شناسه دار شدن کلیه اماکن در مناطق هدف خواند و در ادامه گفت: از همه مهمتر این اقدام سبب مهاجرت معکوس از شهر‌ها به سمت روستا‌ها شده است که می‌تواند نقش مهمی در پایداری روستا‌ها داشته باشد.

همچنین در پایان منبتی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افتخار دارد، از * ابتدای فعالیت تاکنون تعداد ۹۴ هزار و ۲۸۱ جلد سند مالکیت در شهر‌ها و روستا‌های استان به متقاضیان اهدا کرده است که گام مهی در هویت بخشی به مفهوم مالکیت حقوقی در استان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار