سرپرست امور توزیع برق شهرستان زهک گفت: طی یک اقدام عملیاتی و جهادی توسط پرسنل این امور تمامی شبکه توزیع برق روستای حسنخون این شهرستان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اصلاح شد.

محمد صبور سرپرست امور توزیع برق شهرستان زهک  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طی یک اقدام عملیاتی و جهادی توسط پرسنل این امور تمامی شبکه توزیع برق روستای حسنخون این شهرستان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اصلاح شد.

محمد صبور اظهار داشت: این طرح در قالب طرح بهارستان و در راستای توسعه، بهینه سازی و رفع حریم شبکه برق روستایی این منطقه انجام و بیش از ۷۵۰ خانوار روستای حسنخون از نعمت برق پایدار و مطمئن‌تر برخوردار شدند.

وی ادامه داد: تعویض چهار اصله تیر فشار متوسط، تعویض۵۹ اصله تیر فشار ضعیف، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به متراژ پنج کیلومتر و رفع حریم شبکه به میزان ۲کیلومتر از جمله اقدامات مهم انجام شده در این روستا است.

سرپرست امور توزیع برق شهرستان زهک در ادامه بیان کرد: تبدیل چهار کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و تعویض ۴۵ پایه فشار ضعیف روستای قلعه کهنه از توابع این شهرستان برنامه بعدی در دست اقدام این امور جهت اصلاح و بهینه سازی شبکه برق این منطقه می‌باشد.

 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، طرح بهارستان در راستای توسعه و بهینه سازی شبکه برق ۱۰ هزار روستای کشور آغاز شده که سهم استان سیستان و بلوچستان در این طرح ملی توسعه و بهینه سازی شبکه توزیع برق ۶۶۰ روستا است.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار