در مراسمی از مهدی حاجیلوییان، نایب قهرمان مسابقات کشتی جوانان جهان در همدان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان در این مراسم با اشاره به اینکه کشتی همدان پیشینه درخشانی در عرصه‌های ملی و بین المللی دارد گفت: افتخار آفرینی جوان همدانی در کسب مدال نقره مسابقات جهانی روسیه پس از ۹ سال، حاصل تلاش و کوشش مستمر ورزشکاران و مجموعه ورزش استان است که این تلاش‌ها باید برای فتح قله‌های ورزشی مستمر باشد.

شاهرخی در ادامه با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای کشف استعداد‌های برتر این رشته افزود: مهدی حاجیلوییان با کسب نشان نقره نه تنها سهم بسزایی در قهرمانی تیم ملی کشور در مسابقات جهانی روسیه داشت بلکه ثابت کرد استان همدان استعداد‌ها و ظرفیت‌های بسیاری در عرصه ورزش دارد.

او با تاکید بر اینکه این جوان مستعد همدانی باید قدر فرصت‌های به دست آمده را بداند، گفت: مدال آوری او باعث خوشحالی مردم به خصوص جامعه ورزش کشتی استان همدان شد.

مهدی حاجیلوییان هفته گذشته موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی جوانان جهان در روسیه شد.

این کشتی گیر مستعد همدانی در فینال مسابقات وزن ۹۲ کیلوگرم جوانان جهان با قبول شکست مقابل کشتی گیری از آمریکا به مدال نقره رسید.

حاجیلوییان در وزن ۹۲ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه ۱۰ بر صفر و امتیاز عالی موحامد گیمری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر سرگئی سارگیسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس دی لانگی از آفریقای جنوبی را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت.

حاجیلوییان در این دیدار مقابل راکی الام از آمریکا با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.