طی سه ماه اخیر ۳۷۵۹ دستگاه ناوگان باری از البرز برای حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز استان به بنادر جنوبی اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی زندی فر، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز با بیان این که طی سه ماه اخیر ۳۷۵۹ دستگاه ناوگان باری از البرز برای حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد نیاز استان به بنادر جنوبی اعزام شده است، گفت: برای جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالا‌های اساسی و ضرورت حمل کالا‌های موجود در بنادر، به صورت متناوب و روزانه تعدادی کامیون از استان البرز اعزام و کالا‌های مورد نیاز به استان وارد می‌شود.

او با بیان این که بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و با همت رانندگان پرتلاش استان، هیچگونه وقفه‌ای در تامین کالا‌های اساسی استان ایجاد نشده است، افزود: طی هفته گذشته نیز ۳۱۰ دستگاه ناوگان باری برای حمل گندم از استان به بندر شهید رجایی هرمزگان اعزام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: به منظور قدردانی و تشویق رانندگان برای حضور مستمر برای حمل کالا‌های اساسی، برنامه های تشویقی از قبیل تخصیص روغن دولتی، تخصیص ۲ حلقه لاستیک با ارز دولتی به ازای ۵ سفر به بنادر جنوبی برای رانندگان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار